ויראלי

פרידה ודי ג'יי שארפ נפרדים: הקללות מהאמא חיסלו את הקשר

מקורבים למערכת היחסים טוענים שהפרשה עם אמו של שארפ, מרים לוי, השפיעה על הקשר, שכן היא לא היססה לבקר את עוזיאל ברשתות החברתיות
מערכת ice |  1
פרידה ודיג'יי (צילום מתוך חשבון האינסטגרם של האח הגדול bigbrotherisrael@)
פחות משלושה שבועות לאחר שיצאו מבית "האח הגדול" כזוג הכי מדובר במדינה, פרידה עוזיאל ודי ג'יי שארפ החליטו להפריד כוחות. הסיבה לכך נובעת לא רק מאתגרים אישיים אלא גם מהשפעות חיצוניות, ובעיקר מהתגובות החמות והלא חיוביות של משפחתו של שארפ. על פי מקורבים, יש עדיין אהבה גדולה ביניהם ויש סיכוי שהזוגיות תחזור, מה שמוסיף מתח ועניין לסיפורם.
עוזיאל, שהגיעה למקום השני בעונה, ושארפ, שנכנס מאוחר לתוכנית, חוו עליות ומורדות במערכת היחסים שלהם מול המצלמות. לאחר סיום העונה, הם התאחדו מחדש והרגישו שהכל בכיוון טוב, אך כעת מתמודדים עם משבר לא פשוט. על פי פרסום בפנאי פלוס, מקורבים למערכת היחסים טוענים שהפרשה עם אמו של שארפ, מרים לוי, השפיעה על הקשר, שכן היא לא היססה לבקר את עוזיאל ברשתות החברתיות.

שארפ סיפר לאחר ההדחה על הקשיים שנוצרו בעקבות התגובות מצד משפחתו, והביע אופטימיות זהירה לגבי עתיד הקשר עם עוזיאל. "אני מניח שהיא נלחצה כשהחלה לקבל הודעות", אמר שארפ, "אבל אני מאמין שאמא שלי תתאהב בה בסופו של דבר". הוא שומר על תקווה שהזוגיות תוכל להתגבר על המכשולים ותוביל לתוצאה חיובית בעתיד.
גם עוזיאל לא חסכה בתגובותיה על הסיטואציה, והדגישה בראיונותיה את רצונה לשמור על משפחתה בזמן שהיא מתמודדת עם הקשיים. "אני לא רוצה שהמשפחה שלי תספוג את התגובות הלא טובות, ואני מאמינה שנוכל לתקן את הדברים", אמרה. היא הביעה רצון להיפגש עם אמו של שארפ ולבנות קשר חיובי.
הסיפור של פרידה ודי ג'יי שארפ מעניין ומרתק עוד מהתקופה בה היו בתוך הבית המפורסם במדינה של רשת 13, ומעלה שאלות על מערכת יחסים תחת לחץ וחשיפה ציבורית. האם יצליחו להתגבר על האתגרים ולבנות זוגיות חזקה יותר? הזמן בלבד יגיד.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    שלא נדע, למה לקלל מה היא עשתה לך?יש בורא עולם תזהרי
    א 10/2024/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אמא של הבחור צריכה להתבייש, תפחדי מבורא עולם הכל יחזור אליך. פרידה עדיף בשבילך לא להיות איתו, בורא עולם ישלח לך את הכי טוב ??
    סגור