שיווק ופרסום

פרידה עוזיאל ודי ג'יי שארפ עולים שלב בזוגיות: זו הבשורה שקיבלו

הזוג המלכותי של בית האח הגדול ישתף פעולה גם מחוץ לבית, בקמפיין ראשון למותג האופנה רנואר. אתמול כבר הגיעו יחד לאירוע של המותג ובקרוב יתקיימו הצילומים
מערכת ice | 
פרידה ודיג'יי (צילום מתוך חשבון האינסטגרם של האח הגדול bigbrotherisrael@)
כוכבי "האח הגדול" פרידה עוזיאל (שסיימה במקום השני בגמר) ובן זוגה בבית ומחוצה לו די ג'יי שארפ, מנצלים עד תום את 15 דקות התהילה ומצטרפים כפרזנטורים להוביל קמפיין משותף למותג "רנואר", אליו יצטלמו בקרוב.
פרידה עוזיאל, שחתמה לאחרונה בסוכנות הדוגמנות ITM, חתמה כעת על חוזה עם "רנואר" לפרק זמן של שנה, בעוד די ג'יי שארפ חתם ל-3 חודשים. אתמול (ראשון) כבר הגיעו יחדיו לאירוע של מותג האופנה במלון ג'אפה ביפו.
כזכור כאשר יצאה פרידה מבית האח הגדול, נדהמה לגלות על התגובות השליליות שספגה ממשפחתו של די ג'יי שארפ. הסכסוך המשפחתי הגיע לשיא בהתבטאויות קשות של אימו ואחיו של דיג'יי כלפי פרידה, כאשר אימו של דיג'יי, מרים לוי, שלא אהבה שפרידה בחרה ביוסי פריאנטי כזוכה של העונה ולא בבנה, כתבה עליה: "מנענעת את התחת מול כל המדינה ומתעלקת על דיג'יי... השם לא אוהב חשפניות... אף אימא לא רוצה כלה כזאת". אחיו של דיג'יי, אלמוג לוי, הצטרף אף הוא לביקורת וכתב נגד בת הזוג: "ממתי גבר אמור לשלם שכר דירה? העצמה נשית בטוסיק המזויף שלך".
בריאיון למוסף '7' לילות' של ידיעות אחרונות, סיפרה פרידה על הרגע בו שמעה לראשונה על הפרשה: "זה לא היה פשוט בכלל, אבל מנגד זה גם לא נורמלי להכיר את החברה של הבן שלך דרך תוכנית", אמרה, "בסופו של דבר אני אשמח שיכירו אותי בארבע עיניים. די ג'יי ואני נעבוד על זה יחד, נתקן את הכל".
עוד אמרה פרידה על היחסים הנוכחיים עם די ג'יי: "עכשיו אנחנו בחוץ, בעולם האמיתי, בוחנים את הזוגיות ללא מצלמות, וזה מה שיהיה הכי מעניין".

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה