טלוויזיה

בגלל אישה נוספת: כוכבי האח הגדול בדרך לפרידה

פחות מחודש אחרי יציאתם מבית האח הגדול, פרידה עוזיאל ודיג'יי שארפ נוטים להיפרד. הפרדת הכוחות מתרחשת על רקע הביקורת הקשה על עוזיאל מצד מרים לוי, אימו של שארפ שמכנה את בת הזוג של בנה "חשפנית, שטן ומלכת הביוב של נתיבות"

מערכת ice | 
פרידה ודיג'יי (צילום מתוך חשבון האינסטגרם של האח הגדול bigbrotherisrael@)
גמר האח הגדול נראה במרחק של אלפי שנות אור ביחס למציאות הישראלית, ועדיין הצמד הבולט שסיים את העונה כזוג והמשיך כך גם מחוץ לבית הוא כידוע דיג'י שארפ ופרידה עוזיאל.
מי שכזכור השמיצה את הכלה הפוטנציאלית שלה לעתיד בזמן שהותה בבית האח, היא מרים לוי, אימו של דיג'י, שלא אהבה את מה שהיא ראתה על המסך והשוותה בין עוזיאל לחשפנית וטענה שאין אימא שרוצה כלה כזאת.
ברגע יציאתו של שארפ הצעיר מהבית, הוא התעדכן בסערה שמתנהלת בחוץ וטען שאימו אמוציונלית: "הם לא היו בסיטואציה כזאת", הסביר שארפ את החוויה החדשה של בני משפחתו. "אימא שלי לא רוצה שאני אפגע. עוד לא דיברתי איתה על זה, אבל זה לא יפגע ביחסים עם פרידה. אני אגרום לה לאהוב אותה".
אבל, תוכניות לחוד ומציאות לחוד, ונראה שאימא של דיג'י ממש לא התאהבה בעוזיאל. על פי פרסום של ערן סויסה מאתר ForReal, לוי כינתה את עוזיאל "שטן" בתגובות לכתבה על בני הוזג וטענה שהיא מנתקת את בנה ממשפחתו "שהשם ישלם לה". בתגובה נוספת כתבה לוי על החברה של בנה: ״היא רעה בתוך הנשמה והוא עוד יסבול איתה ואני לא אתן לזה לקרות״. וכן כינתה את עוזיאל: "מלכת הביוב של נתיבות".
בינתיים נראה כי דיג'יי ניתק את הקשר עם אימו ואחיו שמתנגדים לחיבור עם פרידה, אך במקביל גם הזוגיות בין צמד יוצאי האח הגדול נמצאת כעת במשבר על רקע הקללות של מאמא שארפ. על פי סויסה, בני הזוג החליטו להפריד כוחות ולהעביר את הלילה בנפרד על מנת להחליט האם להיפרד או לאו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה