ויראלי

מגישת האח הגדול נפרדת: "כמה הדחקתי, האם מתישהו נעכל?"

לירון וייצמן העלתה תמונה של בעלה בודק הודעות בטלפון וכתבה: "סוף יום. קשה, כל כך קשה, במהלכו בעלי המתוק שנלחם 5 חודשים, בעזה. שואל אותי שאלות כמו מה זה השיר הזה 'אצלנו בגן'? זה חדש? ופתאום אני קולטת שהוא לא היה פה חצי שנה"
מערכת ice | 
האח הגדול (צילום פלאש 90/ אוליביה פיטוסי)
לירון וייצמן, מגישת האח הגדול של רשת 13, ישבה אמש (שני) במרפסת ביתה עם בעלה, שלקח חלק מאוד פעיל במלחמת 'חרבות ברזל' ובמשך חודשים התייצב לקרבות בעזה עם החמאס. בסטורי מרגש היא סיפרה על התחושות שלה לשבת סתם כך בסוף היום עם האיש שהיא אוהבת סביב הטירוף.
וייצמן העלתה תמונה של בעלה בודק הודעות בטלפון וכתבה: "סוף יום. קשה, כל כך קשה, במהלכו בעלי המתוק שנלחם 5 חודשים, בעזה. שואל אותי שאלות כמו מה זה השיר הזה 'אצלנו בגן'? זה חדש?" .

היא המשיכה: "מראה לי תמונה של תיק בית ספר עם תמונה של ילדה שמצא בלב חאן יונס, ושואל אם אולי זו ליאל חצרוני ז"ל, שקרא עליה רק היום. זו היא. ופתאום אני קולטת שהוא לא היה פה חצי שנה".
היא ציינה לסיום בעצב: "וכמה יש להשלים וכמה הדחקתי, הדחקנו, אני. כולנו, האם מתישהו נעכל, האם מתישהו נשתקם". היא כמובן שיתפה לא פעם על הגעגוע והקושי הרב שחוותה במלחמה כשבעלה הוקפץ למילואים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה