טלוויזיה

רשת 13 ולירון ויצמן במהלך מרגש למען הלוחם ששם קץ לחייו

אלירן מזרחי, לוחם במילואים אשר השתתף בפעילות הצבאית הממושכת ברצועת עזה, שם קץ לחייו ביום שישי האחרון. מזרחי השתתף בסרטה של ויצמן "בחזרה מעזה", וסיפר על האתגרים הרבים שעמם הוא מתמודד בעקבות הלחימה הממושכת בעזה. רשת 13 הודיעה כי סרטה של ויצמן ישודר מחר, לזכרו של מזרחי ובמטרה להעלות את המודעות למצבם המורכב של לוחמי צה"ל

מערכת ice | 
לירון ויצמן (צילום דובב אגמי)
לאחר שנחשף לחוויות מלחמה לא פשוטות אשר פגעו משמעותית בנפשו, אלירן מזרחי, לוחם D9 שאובחן כסובל מפוסט טראומה, שם קץ לחייו ביום שישי האחרון. לוחם במילואים אלירן מזרחי ז"ל, נאלץ להתמודד עם מראות קשות במהלך פעילותו הממושכת ברצועת עזה.
לאחר שהשתחרר והוכר כפוסט טראומתי, הוא זומן בצו 8 למילואים ברפיח וביום שישי האחרון שם קץ  לחייו. משפחתו של אלירן מזרחי ז"ל דורשים כי יקבר בקבורה צבאית.  ״הוא נישאר בעזה, לא יצא משם  והתכוון לצאת היום למיל, לא נאפשר קבורה שהיא לא צבאית״, כך אמר אביו של אלירן מזרחי ז"ל לאשת התקשורת כרמלה מנשה.
מזרחי השתתף בסרטה של לירון ויצמן הנקרא "בחזרה מעזה", אשר במהלכו שיתף  באתגרים ובקשיים הרבים עמם הוא מתמודד בימים שלאחר אותה פעילות מבצעית ממושכת ברצועת עזה. 
בעקבות מותו הטרגי ובמטרה להעלות את המודעות והשיח על אנשי המילואים שמתקשים לחזור לשגרה ולהתמודד עם אתגרי המלחמה הנוכחית, רשת 13 הודיעה כי תשדר בשידור נוסף את סרטה של ויצמן.
הסרט "בחזרה מעזה" שבו השתתף אלירן מזרחי ז"ל, ישודר מחר (שני) בשעה 23:30 ברשת 13. מטעם ערוץ 13 נמסר: "רשת משתתפת בצער המשפחה ומחזקת אותה בשעה קשה זו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה