תקשורת ומדיה

כתב חדשות 13 מתפוצץ על נתניהו: "מפלה בין דם לדם - הביתה ועכשיו"

אביעד גליקמן תוקף בחריפות את ראש הממשלה בציוץ ברשת החברתית X. לדברי גליקמן, נתניהו לא נפגש עם משפחות חטופים ומשפחות שכולות אשר עמדותיהן הפוליטיות אינן זהות לעמדותיו. אביעד קלימן: "ראש ממשלה שמפלה בין דם ודם לא ראוי להיות ראש ממשלה" 

מערכת ice |  6
חדשות 13 (צילום מסך רשת 13)
אביעד גליקמן, כתב לענייני משפט בחדשות 13, פרסם מוקדם יותר היום (ראשון) ציוץ חריף ברשת החברתית X (לשעבר טוויטר) אשר במהלכו תקף את ראש הממשלה, בטענה כי נתניהו לא נפגש עם משפחות שכולות ומשפחות חטופים אשר עמדותיהן הפוליטיות אינן זהות לעמדותיו. 
"ראש ממשלה שמפלה בין דם ודם לא ראוי להיות ראש ממשלה. ראש ממשלה שמעדיף להיפגש רק עם משפחות שכולות ומשפחות חטופים שעמדותיהם כעמדותיו ולא עם משפחות שכולות אחרות לא ראוי להיות ראש ממשלה". 
דבריו החריפים של גליקמן, כתב לענייני משפט בערוץ 13, לא פסקו. בהמשך הציוץ שפרסם ברשת החברתית X, תקף את נתניהו והוסיף: "ראש ממשלה שלא מוכן להיפגש עם חטופים שנחטפו תחת אחריותו ובאשמתו לא ראוי ולא כשיר להיות ראש ממשלה".
 
עוד הוסיף גליקמן: "ראש ממשלה שמפעיל את מכונת הרעל שלו ברשתות החברתיות ואת מכונת הרעל שלו בערוץ רדיו ובערוץ טלוויזיה (שהם שלו מלא מלא) נגד החטופים ומשפחותיהם, נגד הרמטכ"ל והצבא ונגד כל מי שלא אומר 'נתניהו המלך', לא ראוי ולא כשיר להיות ראש ממשלה. הביתה ועכשיו".
 
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    גליקמן
    דנה 06/2024/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    למה אתה לא מדבר יותר על המישפט
    סגור
  • 4.
    תודה גליקמן
    אודי 06/2024/10
    הגב לתגובה זו
    1 5
    כל מילה בכתבה נכונה יישר כח גליקמן
    סגור
  • 3.
    סיבה פשוטה!!!!
    אנצי!!!! 06/2024/09
    הגב לתגובה זו
    0 3
    שרה הורתה לו שלא יעשה דבר כזה,כי זה יהיה הודאה בכישלון שלו! וזה לא מצטלם טוב בעולם,כי אז יבואו לשניהם בטענות על המחדל!!!!
    סגור
  • 2.
    מי זה גליקמן?
    שקול 06/2024/09
    הגב לתגובה זו
    3 1
    הטיפש הזה לא מבין בכלל את הפיתגם.
    סגור
  • 1.
    סתיו שפיר נתניהו הוא המנהיג הגדול ואת עד שפחה זולה (ל"ת)
    אלי 06/2024/09
    הגב לתגובה זו
    4 2
    סגור
  • חייב לציין
    משה 06/2024/10
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סתם ללכלך על הכותב ולהמשיך להאדיר את "נתניהו המלך" הן פעולות התקפה ולא הגנה. מה יש לך לומר עניינית בעד נתניהו בזמן שכל שך הרבה אזרחים עדיין 8 חודשים אחרי החטיפה מוחזקים בידי ארגון טרור החוטפים לא שאלו למי הם מצביעים
    סגור