תקשורת ומדיה

סתיו שפיר חושפת את נתניהו? "הוא לא מנהיג - סתם נציג מכירות"

סתיו שפיר תקפה את רה"מ נתניהו בעקבות המפגש שערך עם החטופים ששוחררו במבצע החילוץ הנועז.  סתיו שפיר: "הופתעתי לראות את נתניהו מגיע כל כך מהר לפגוש את החטופים המשוחררים, ועוד בשבת, אחרי שבשנה האחרונה למדנו שהוא לא מכיר את מספרי הטלפון של משפחות החטופים"

מערכת ice |  4
סתיו שפיר (צילום הדס פרוש פלאש90)
סתיו שפיר, חברת כנסת לשעבר מטעם מפלגת העבודה וסיעת "המחנה הדמוקרטי", פרסמה מוקדם יותר היום ציוץ ברשת החברתית X (לשעבר טוויטר) והביעה את התנגדותה לכך שנתניהו ביקר את החטופים אשר שוחררו משבי חמאס במהלך מבצע החילוץ ההירואי של שב"כ, המשטרה וצה"ל.  
"הופתעתי לראות את נתניהו מגיע כל כך מהר לפגוש את החטופים המשוחררים, ועוד בשבת, אחרי שבשנה האחרונה למדנו שהוא לא מכיר את מספרי הטלפון של משפחות החטופים ואף לא נוהג לצייץ בשבת כשנודע שחטופים נהרגו בשבי (או להגיע להלוויות או לשוחח עם משפחותיהם בחודשים שאחרי)". 
 
שפיר המשיכה לתקוף את ראש הממשלה וציינה כי נתניהו מקפיד להבליט את הצלחות הממשלה לכלי התקשורת בדרכים שונות, למשל על ידי ביקור החטופים בבית החולים שיבא תל השומר.
לצד זאת, טוענת שפיר, כי רה"מ נתניהו אינו "יודע להתמודד עם כישלונות":  "אחד שמגיע להתהדר רק בהצלחות ולא יודע להתמודד עם כישלונות הוא לא מנהיג, סתם נציג מכירות. לעם המדהים הזה מגיע  כל כך הרבה יותר". 
סתיו שפיר אינה היחידה שמתחה ביקורת חריפה על כך שנתניהו נפגש עם החטופים ששוחרו אמש במבצע החילוץ שעליו אחראים השב"כ, המשטרה וכוחות צה"ל. שלי יחימוביץ', יו"ר מפלגת העבודה לשעבר, תקפה את נתניהו בציוץ ברשת החברתית X והתייחסה לכך שנתניהו לחץ את ידה של נועה ארגמני במפגש המרגש: "בבקשה איש מבוגר, איך לומר זאת בעדינות, אל תחזיק את היד כל כך הרבה זמן לאשה צעירה שמי יודע מה עבר עליה. אין מצב שזה נעים לה".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    עלובה
    יוסי 06/2024/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עם כל מה שקורא סביבנו עוד יש אשה עלובת חיים ועלובת נפש שמתיזה רעל ועוד זועקת הצילו זו צביעות ופלגנות
    סגור
  • 3.
    איפה היא? לקחה את יוקר המחיה אג'נדה כל המחירים עלו
    צבועה 06/2024/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גם בכנסת הייתה כושלת ועכשיו במקום להתעסק ביוקר המחיה שזה היה האג'נדה שלה היא מתעסקת רק ביבי. אובססיה. לכי לרשות התחרות והמונופולים ולשר האוצר. רק ביבי בראש שלה
    סגור
  • 2.
    עשתה עלינו סיבוב ,לא החזירה אגורה .
    מוטי 06/2024/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שעור בצניעות ג'ינג'ית
    סגור
  • 1.
    השרון
    רחל 06/2024/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מצחיקולה חחחחחחחחחחחחח
    סגור