תקשורת ומדיה

שלי יחימוביץ' נכנסת בנתניהו: "אל תחזיק את היד - אין מצב שזה נעים לה"

בציוץ ברשת החברתית X, שלי יחימוביץ' תוקפת בחריפות את ראש הממשלה אשר הגיע לבקר את החטופים ששוחרו משבי חמאס במבצע החילוץ ההרואי. שלי יחימוביץ': "הו שלום לך. אז לחלק הספציפי (והמרגש עד דמעות) הזה אתה *כן* אחראי"
מערכת ice |  3
שלי יחימוביץ (צילום מתוך עמוד הפייסבוק של הכנסת)
מבצע חילוץ החטופים לא הותיר עין אחת יבשה אך לצד התגובות החיוביות שנרשמו בקרב שרים וחברי כנסת, פורסמו גם תגובות שליליות ברשתות החברתיות השונות ואלו דווקא הגיעו מהצד השמאלי במפה הפוליטית. 
שלי יחימוביץ', יו"ר מפלגת העבודה לשעבר, פרסמה אמש ציוץ ברשת החברתית X (לשעבר טוויטר) ומתחה ביקורת חריפה על ראש הממשלה בנימין נתניהו שהגיע לבקר את החטופים בבית החולים שיבא תל השומר. בציוץ שפורסם ברשת החברתית, תקפה יחימוביץ' את רה"מ נתניהו וכתבה: "הו שלום לך. אז לחלק הספציפי (והמרגש עד דמעות) הזה אתה *כן* אחראי".
לאחר שהדגישה כי ראש הממשלה אחראי לאירועי ה-7 באוקטובר, יו"ר מפלגת העבודה לשעבר ציינה כי המגע שיצר נתניהו עם נועה ארגמני אינו ראוי ואף אינו נעים לה. "בבקשה איש מבוגר, איך לומר זאת בעדינות, אל תחזיק את היד כל כך הרבה זמן לאשה צעירה שמי יודע מה עבר עליה. אין מצב שזה נעים לה".
 
לצד ההתרגשות הרבה שנרשמה בעם ישראל בעקבות מבצע החילוץ ההירואי שעליו אחראים שב"כ, צה"ל ומשטרת ישראל,  אמש (שבת) פורסם כי אביו של החטוף אלמוג מאיר ג'אן, אשר שוחרר משבי חמאס, הלך לעולמו. אביו של אלמוג מאיר ג'אן, אשר נפטר מדום לב, לא זכה לראות את בנו אשר שוחרר לאחרונה משבי חמאס.  
 
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    בושה
    נפתלי 06/2024/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יהיה אשר יהיה גם אם האיש אינו מקובל על יחמוביץ אך מעט תרבות וכבוד לאיש הנושא תפקיד ראש ממשלה בישראל זה מגעיל ומבזה גם לחימוביץ שלך ליאיר גולן שמסית לסרבנות מה זה לא מגעיל אותה
    סגור
  • 2.
    אופה,,תראו מי מדברת,,חשבנו שאת כבר עברת דירה לירקון,,תש
    מתי מבני ברק 06/2024/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תשתדלי להזדרז כולנו מחכים,,
    סגור
  • 1.
    דומה למכשפה
    מוחמד 06/2024/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שלי מכשפופיץ
    סגור