בארץ

טרגדיה: אביו של החטוף נפטר שעות לפני הבשורה על שחרורו

יוסף מאיר ז"ל, אבא של הישראלי המשוחרר אלמוג מאיר ג'אן, נמצא מחוסר הכרה בביתו. צוותי מד"א קבעו את מותו במקום. על-פי הדיווח לא הספיק לשמוע את ההודעה המשמחת על חילוץ הארבעה משבי החמאס לפני שלקה בליבו 
מערכת ice | 
הפגנות למען החזרת החטופים (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
יוסף מאיר ז"ל, אביו של אלמוג מאיר ג'אן, ששוחרר אתמול משבי החמאס, נפטר. כך פורסם אתמול (שבת). על-פי דיווח באתר mynet כפר סבא סופר הודעה בדבר מותו הופצה על ידי רב המקורב ליוסף מאיר בווצאפ. 
על-פי הדיווח יוסף מאיר לקה בליבו. ההודעה, שהופצה על ידי הרב ליאור אנגלמן, מסרה כי הרב הגיע לבקר את יוסף מאיר ביום שישי, אך לא ידע מה מצפה לו מאחורי הדלת. ככל הנראה יוסף מאיר לקה בליבו, 20 שעות לפני שפורסמה הבשורה המשמחת על שחרור בנו משבי החמאס
באתר ynet פורסם כי אמר לקורביו כי הוא יכול לסיים את חייו ביום שבנו ישוחרר לחופשי, וכך אכן היה. יוסף מאיר היה בן 59 במותו והוא יובא למנוחות היום. על-פי הדיווח באתר כאשר הגיעו לבשר ליוסף את הבשורה על שחרור בנו הוא נמצא מחוסר הכרה, וצוותי מד"א הכריזו על מותו במקום. 
כזכור, אתמול שוחררו ארבעה חטופים ישראלים משבי החמאס במבצע ארנון. החטופים המשוחררים הגיעו לשטח ישראל והם נמצאים במצב יציב ומטופלים בבתי החולים. אלמוג מאיר ג'אן עדיין מאושפז בבית החולים שיבא תל-השומר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה