בארץ

גנץ לנתניהו לאחר חילוץ החטופים: "להביט באחריות איך להמשיך"

יו''ר המחנה הממלכתי פרסם את תגובתו על מבצע חילוץ החטופים עם פירגון מרומז לנתניהו: ''מבצע מורכב שדרש אומץ מהמאשרים'', ואף קרא לרה''מ להתנהל באחריות על המשך הלחימה
דורון בלוך | 
בני גנץ (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
לאחר חילוץ החטופים היום (שבת) במבצע ההרואי של כוחות הביטחון ששילבו יחד צה''ל ימ''מ ושב''כ, פרסם יו''ר המחנה הממלכתי בני גנץ בתגובה ''אכן, יש לנו סיבה לשמוח. יש לנו במה ובמי להיות גאים. אפשר לדמיין את הלם המשוחררים שברגע השתנה שוב עולמם, והפעם לטובה. חבריי ואני, יחד עם כל עם ישראל, שמחים עם משפחות השבים ומחזקים בעת הזו את המשפחות שעדיין ממתינות לשובם של יקיריהן''. 
עוד הוסיף גנץ, בפירגון מרומז אולי בכוונת תחילה לנתניהו שנמנה עם הגורמים שאישרו את המבצע ''מדובר במבצע מורכב מאד שדרש אומץ רב מהמאשרים, מהמפקדים ובעיקר -מהמבצעים. אני מלא הערכה להם ושמח שהמבצע הצליח, והייתי מגבה אותו גם לו חלילה היה מסתיים אחרת. אני מבקש להביע את צערי על נפילתו בקרב של המפקד והלוחם הנועז פקד ארנון זמורה ז״ל ולחזק את משפחתו''.
עוד, אמר גנץ כי ''לצד שמחת ההישג המוצדקת צריך לזכור, כי כלל האתגרים איתם מתמודדת ישראל, באשר להשבת יתר 120 החטופים והחטופות, ובאשר ליתר האתגרים הביטחוניים בכלל זירות המלחמה, מול האיזור, מול העולם כמו גם מבית פנימה - נותרו כשהיוקק. 
בסיום דבריו פנה גנץ לרוה''מ ואמר ''ולכן, אני אומר לראש הממשלה ולכלל ההנהגה –
גם היום עלינו להביט באחריות על איך נכון ואפשר להמשיך מכאן''. 
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה