שיווק ופרסום

אלקטרה במהלך של 12 מיליון שקל: ברק בכר ולירון ויצמן בקמפיין ענק

לקראת הקיץ שצפוי להיות לוהט במיוחד: אלקטרה מיזוג אוויר משיקה נבחרת חדשה הכוללת את המאמן ברק בכר, לירון וויצמן ודר זוזובסקי ותעלה עם קמפיין חדש בעלות של כ-12 מיליון שקל
מערכת ice | 
קמפיין אלקטרה מיזוג אוויר (צילום יחצ)
לקראת הקיץ שצפוי להיות לוהט במיוחד: אלקטרה מיזוג אוויר משיקה נבחרת חדשה הכוללת את המאמן ברק בכר, לירון וויצמן ודר זוזובסקי ותעלה עם קמפיין חדש בעלות של כ-12 מיליון שקל.
בשנה האחרונה שוק המיזוג עבר מהפך של ממש עם המעבר של ישראל למזגני האינוורטר, שמבטיחים חיסכון של עד 50% בצריכת החשמל וכתוצאה מכך גם בעלויות שאנחנו משלמים. לקראת הקיץ הקרוב, שצפוי להיות לוהט במיוחד, אלקטרה משיקה כאמור נבחרת חדשה ומגוונת הכוללת את הכוללת את המאמן ברק בכר, לירון וויצמן ודר זוזובסקי, ועולה עם קמפיין חדש בעלות של כ-12 מיליון שקל.
 
הקמפיין החדש מהווה קדימון לקראת ההשקה של החברה עם סדרת מזגני האינוורטר החדשים, שלראשונה יכללו בינה מלאכותית. אלקטרה מיזוג אוויר היא למעשה הראשונה בשוק המשלבת את תכונות ה-AI במוצריה.

לירון ויצמן (צילום: שי יחזקאל)
הקמפיין צפוי לעלות בטלוויזיה, רדיו, יוטיוב, טיקטוק ואינסטגרם, וכן שלטי חוצות ברחבי הארץ, והוא כולל סרטונים קצרים של הנבחרת. עבור החברה מדובר בנבחרת משמעותית לקראת הקיץ, המייצגת את גווני החברה הישראלית, על מנת להגיע לכלל קהלי היעד השונים.
משה ארדר, מנכ"ל אלקטרה מיזוג אוויר, מסר: "אנו עדים לשינויים החדים במזג האוויר כתוצאה מההשפעות הסביבתיות, והקיץ הקרוב צפוי להיות להיות חם במיוחד. השנה, הקמפיין שלנו יושק עם נבחרת חדשה ומשמעותית, והוא למעשה מהווה קדימון לקראת קיץ עם בשורה גדולה לצרכן ולשוק כולו: מזגני אינוורטר AI שהולכים לחסוך עוד יותר בצריכת החשמל ובעלויות לצרכן".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה