תקשורת ומדיה

ינון מגל נעדר מהפטריוטים רגע אחרי הניצחון על קשת 12: זו הסיבה

אחרי שחגג ניצחון על קשת 12 בפריים טיים, מגיש הפטריוטים בערוץ 14 נעדר מהגשת התוכנית בשל שיעור תורה עם הרב אור. מי שמחליף אותו בתוכנית הוא איתמר פליישמן
מערכת ice | 
ינון מגל (צילום מסך ערוץ 14)
ינון מגל, מגיש הפטריוטים בערוץ 14, רשם אמש (שלישי) ניצחון מרשים במיוחד בכל הנוגע לקרבות הרייטינג בין הערוצים הגדולים בישראל, אחרי שעקף עם התוכנית אותה הוא מגיש בפריים טיים את קשת 12 במספר הצופים, כאשר בפטריוטים צפו 343 אלף צופים מול 336 אלף צופים שצפו בלוחמים בקשת 12.
יממה לאחד מכן, ינון מגל נעדר משידור הפטריוטים אחרי שהלך "לחגוג את הניצחון" שלו בפריים טיים יחד עם הרב אור בבית חבד, שם הוא לקח חלק בשיעור תורה שהעביר הרב המקובל.
בעקבות כך, מי שהחליף את מגל בהגשת התוכנית הוא איתמר פליישמן. הצעד של מגל אינו חריג, שכן מגיש הפטריוטים נעדר לרוב פעם בשבוע, כשבאופן כמעט תמידי הוא בוחר לעשות זאת ביום חמישי, אלא שהפעם באופן חריג הוא נעדר מהתוכנית ביום רביעי.
 
בציוץ שהעלה מגל יחד עם הרב אור הוא צירף תמונה של השניים עושים "לחיים" וכתב: "לרגל השנה החדשה עליתי הפעם לרגל לירושלים, לרב אור בבית חבד קטמון המושבה, ועשינו אפילו לחיים (בלי אלכוהול) לפני הלימוד של הרבי".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה