מדדים ומחקרים

דירוג עשירי העולם: התקלה והתחקירים גרמו לצוקרברג להתרסק

דרמת ענק בדירוג עשירי העולם על פי המגזין הבינלאומי "פורבס": צוקרברג הודח מהחמישייה הראשונה וצלל למקום השביעי לאחר התקלה העולמית שקרתה השבוע וסבב התחקירים סביב פייסבוק. מי החליף אותו? | דירוג עשירי העולם
אביחי דלאל | 
ג'ף בזוס, אילון מאסק, מארק צוקרברג, ביל ג'ייטס (צילום pixabay, פייסבוק, מערכת ice)
דירוג עשירי העולם על פי המגזין הבינלאומי "פורבס". האיש העשיר בעולם הוא מנכ"ל ומייסד טסלה וספייסX, אילון מאסק עם הון המוערך ב-203.9 מיליארד דולר. בשבוע האחרון, הונו של מאסק גדל ב-2.5 מיליארד דולר לאחר שורה של אירועים מסקרנים: סוכנות החלל האמריקאית, NASA, הודיעה שהחברה של מאסק תמשיך להטיס אסטרונאוטים לתחנת החלל, מאסק גם סגר את משרדי טסלה בקליפורניה והעתיק אותם לטקסס, מייסד חברת הרכב החשמלי השיק את שתי תחנות ה-Supercharger הראשונות שלה במרוקו, וסימן את כניסתה הראשונה לשוק האפריקאי.
במקום השני, המייסד ומנכ"ל אמזון ובלו אוריג'ין, ג'ף בזוס שאיבד במהלך השבוע האחרון כ-100 מיליון דולר והוא עם 129.4 מיליארד דולר. ברנאר ארנו, הבעלים של תאגיד LVMH הגדיל את הונו בכ-2.3 מיליארד דולר והוא עם הון המוערך ב-176.5 מיליארד דולר ומייסד מיקרוסופט, ביל גייטס במקום הרביעי עם הון המוערך ב-131 מיליארד דולר לאחר שהגדיל את הונו בכ-1.5 מיליארד דולר.
הדרמה מתחוללת במקום החמישי כשמארק צוקרברג לראשונה הודח מהחמישייה לאחר העדות בסנאט, הריאיון של הבכירה לשעבר בחברה שחשפה כמה דברים אפלים על פייסבוק ותקלת הענק שהשביתה את שלוש הרשתות של פייסבוק במשך 6 שעות, המנייה צנחה ומארק צוקרברג יצא מהחמישייה הראשונה.
מי שחלפו על פניו הם מייסד אורקל ומקורבו של בנימין נתניהו, לארי אליסון עם הון המוערך ב-120.6 מיליארד דולר ולארי פייג' מייסד גוגל שנמצא במקום השישי עם הון המוערך ב-119.1 מיליארד דולר. 
האישה העשירה בעולם, יורשת לוריאל, פרנסואה בטנקור מאייר עם הון המוערך ב-82.4 מיליארד דולר והיא נמצאת במקום ה-13 בעולם אחרי מייסד זארה אמאנסיו אורטגה. אייל עופר הוא הישראלי העשיר בעולם עם הון המוערך ב-11.8 מיליארד דולר והוא נמצא במקום ה-187. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה