מדדים ומחקרים

דירוג קופות הגמל, ההתקפלות של ישרוטל והפצצה של הנדל

השבוע נגמר וזה הזמן להציג את הידיעות שעשו לנו את השבוע: דירוג קופות הגמל וקרנות ההשתלמות בחודש אוגוסט, המהלך של בנק לאומי בארצות הברית, ההתקפלות של ישרוטל השפיעה על אל-על ומה העיר המובילה בפינוי בינוי? 
מערכת ice | 
בתי השקעות (צילום ice)
כמה הרוויחו קופות הגמל וקרנות ההשתלמות בחודש אוגוסט: קופות הגמל נמצאות בשנה חלומית שנייה כשמתחילת השנה השיגו הקופות וקרנות ההשתלמות תשואות דו-ספרתיות. לידיעה המלאה לחצו כאן.
בנק לאומי במגעים למכור את הפעילות בארה"ב במיליארד דולר: הבנק מאשר היום את הפרסומים בכלי התקשורת האמריקאים כי הוא מנהל מגעים למכירת מלוא החזקותיו בפעילות האמריקאית שהביאה אותו לתשלום קנס ענק לרשויות בארה"ב. לידיעה המלאה לחצו כאן.
ישרוטל התקפלה: אל על תספוג את הזעם של האוצר: ישרוטל הייתה אמורה לחלק דיבידנד של 25 מיליון שקל אולם החליטה לבטל אותו בשל הביקורת הציבורית; ישרוטל תוכל לשוב לחלק את הדיבידנד כשהביקורת הציבורית תשכח. לידיעה המלאה לחצו כאן.
איזו עיר מובילה בענק בהיתרי בניה לפינוי בינוי? היתרי הבניה בפינוי ובינוי שוברים שיא במחצית הראשונה של 2021, יותר מכל שנת 2019 כולה, ולא פחות מפי שלושה מההיתרים שניתנו במחצית הראשונה של 2020. איזו עיר מובילה בפער בהיתרים שניתנה להיתרי בניה בפינוי בינוי? לידיעה המלאה לחצו כאן.
משכורת כפולה לחברי הכנסת? זה הוא שיאן הפנסיה הצבאית: כאשר הם נאבקים נגד הקיצוץ בפנסיות התקציביות, נראה שלאלופי צה"ל לשעבר שכיום משרתים בכנסת, כמו לשאר בעלי תפקיד בכירים בצבא שמחזיקים בעמדות מפתח, יש לא מעט סיבות לחייך בסוף כל חודש. מי מרוויח 70 אלף שקל לחודש ומי מקבל 40 אלף שקל עבור 23 שנים בצבא? לידיעה המלאה לחצו כאן.
הנדל מטיל פצצה: האם נטפליקס תגיב בהעלאת מחירים? שר התקשורת הודיע על אימוץ מסקנות ועדת פולקמן וחיוב על כל חברות הטלוויזיה הפעילות בישראל, כולל נטפליקס ואמזון, להשקיע בתוכן ישראלי מקורי. איך יגיבו החברות הבינלאומיות? לידיעה המלאה לחצו כאן.
"כאילו עיתונאי": קרב השמצות בין בעלי ביזפורטל לתומר קורנפלד: האחד טוען כי האתר שלו ספג הכפשות ואינו מוכן לעבור על כך בשתיקה, השני טוען כי פורסמו נגדו שקרים והוצאה דיבתו והוא דורש להסיר את התכנים. כך נראית המלחמה בין אבישי עובדיה לאיש שוק ההון. לידיעה המלאה לחצו כאן.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה