מדדים ומחקרים

דירוג עשירי העולם: ארנו איבד כ-26 מיליארד דולר בשבוע

מהפך דרמטי בפסגת עשירי העולם על פי דירוג מגזין "פורבס". ברנאר ארנו נטש את הפסגה לאחר שבועים והתדרדר למקום השלישי לאחר שאיבד כ-26 מיליארד דולר בשבוע אחד
אביחי דלאל |  1
אילון מאסק ברנאר ארנו גף בזוס (צילום פייסבוק, אילוסטרציה)
מהפך ענק בדירוג עשירי העולם על פי המגזין הבינלאומי "פורבס". ברנאר ארנו שהיה במשך שבועיים האיש העשיר על הכדור, איבד במהלך השבוע כ-26 מיליארד דולר ואיבד את הפסגה. האיש העשיר בעולם כיום הוא מייסד אמזון ג'ף בזוס, שהונו הכולל נכסים ומניות מוערך ב-186.8 מיליארד דולר. 
ארנו איבד כל כך הרבה מהונו במהלך השבוע כך שהוא אפילו לא במקום השני, מי שניצל את המפלה הוא מייסד חברת המכוניות החשמליות טסלה וחברת החלל ספייס X, אילון מאסק, שחזר למקום השני אחרי מספר חודשים כשהונו הכולל נכסים ומניות מוערך בלא פחות ב-177.6 מיליארד דולר. 
במקום השלישי, ניצב האיש העשיר בעולם נכון לשבוע שעבר, ברנאר ארנו, הבעלים של לואי ויטון ומואט המסי איבד במהלך השבוע הון הקרוב לכ-26 מיליארד דולר והוא ניצב במקום השלישי עם הון מוערך ב-174.6 מיליארד דולר. 
שאר העשירים ניצבים במרחק יחסית דרמטי מהמקום השלישי. ביל גייטס נמצא במקום הרביעי עם הון המוערך ב-129.8 מיליארד דולר, מארק צוקרברג עם הון המוערך ב-127.6 מיליארד דולר. האישה העשירה בעולם, פרנסואה מאיירס בטנקור בעלת השליטה של מותג הטיפוח לוריאל עם הון המוערך ב-89.6 מיליארד דולר והישראלי הצבר העשיר בעולם הוא אייל עופר עם הון המוערך ב-11.7 מיליארד דולר.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    דירה=קורת גג=צורך בסיסי של האדם (ל"ת)
    דירה=קורת גג 08/2021/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור