מדדים ומחקרים

דירוג עשירי העולם: מאסק הגדיל את הונו השבוע ב-11.9 מיליארד דולר

השבוע של פרסום הדוחות של החברות הגדולות בעולם עשה למייסדים שלהם חסד עם הגדלות הון של מאות מיליוני דולרים. אילון מאסק הגדיל את הונו ב-11.9 מיליארד דולר, האם הוא ערף את ארנו? | דירוג עשירי העולם
אביחי דלאל | 
ג'ף בזוס, אילון מאסק, מארק צוקרברג, ביל ג'ייטס (צילום pixabay, פייסבוק, מערכת ice)
דירוג עשירי העולם על פי נתוני פורבס: אחרי שהשבוע היה מלא בעיקר בירידות בכל עולם הכלכלה ברחבי העולם. השבוע דווקא הסתכם בעליות במיוחד עם פרסום הדו"חות של החברות האוניברסליות הגדולות ביותר. 
מנכ"ל ומייסד אמזון, ג'ף בזוס, שטס בשבוע שעבר לחלל, עדיין ניצב במקום הראשון עם הון המוערך ב-206.8 מיליארד דולר, הונו ירד ב-1.1 מיליארד דולר בשבוע האחרון וזה השבוע השני ברציפות שהונו של בזוס ירד.
ברנאר ארנו, איש העסקים הצרפתי ומנכ"ל תאגיד LVMH לעומת בזוס, הגדיל את הונו בכ-7.6 מיליארד דולר בדרך ל-194.9 מיליארד דולר והוא ניצב במקום השני. הדבר לא השפיע על מיקומו על אף שמייסד טסלה וספייס X הגדיל את הונו השבוע בסכום של כ-11.9 מיליארד דולר ומוערך ב-173.4 מיליארד דולר.
ביל גייטס במקום הרביעי עם הון מוערך בכ-131.3 מיליארד דולר, הונו גדל כבר שלושה שבועות רצופים והשבוע הונו גדל ב בכ-900 מיליון דולר. מארק צוקרברג, מייסד פייסבוק, יחסית צמוד לגייטס ונמצא במקום החמישי עם הון המוערך ב-129.4 מיליארד דולר ובכך נועל את חמישיית האנשים הכי עשירים בעולם. 
האישה העשירה בעולם פרנסואה בטנקור מאיירס, ניצבת עדיין במקום העשירי עם הון המוערך  ב-89.7 מיליארד דולר לאחר שהשבוע יורשת לוריאל הגדילה את הונה שבוע שלישי ברציפות גם כן והפעם בסכום המוערך בכ-1.6 מיליארד דולר והישראלי העשיר בעולם על פי פורבס, אייל עופר שעלה למקום ה-199 העולמי עם הון מוערך ב-11.4 מיליארד דולר, עלייה של כ-300 מיליון דולר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה