מדדים ומחקרים

אמזון נגד מיקרוסופט, הישראלית החזקה בהייטק וריאיון עם אבי גבאי

סוף השבוע הגיע ואתר ice מסכם אותו עם שבע הכתבות שעשו לכם את השבוע. השכר של משה חוגג, מיקרוסופט נגד אמזון, ריאיון עם אבי גבאי, הביקור של צפרא כץ בארץ, פאפא דיגיטל משיבה אש, סטטיק בקמפיין חדש וכך הגיבה אישתו של הזוכה הגדול בלוטו
מערכת ice | 
ג'ף בזוס ביל גייטס (צילום אינסטגרם ויקיפדיה)
זה השכר שיקבל משה חוגג בחברה החדשה, האם זה יהיה בביטקוין? קמן קפיטל זימון לאסיפת בעלי המניות כדי לאשר את המיזוג של החברה עם פעילות הקריפטו של משה חוגג כשעל הדרך בעלי המניות יתבקשו לאשר לו שכר נחמד. לידיעה המלאה לחצו כאן.
רעידת אדמה: מיקרוסופט איבדה חוזה בשווי 10 מיליארד דולר: מחלקת ההגנה האמריקאית ביטלה מכרז ענק בשווי 10 מיליארד דולר, בו זכתה מיקרוסופט לפני כשנתיים, והודיעה כי תקיים מכרז חלופי בהשתתפות מיקרוסופט ואמזון. ההודעה הביאה לירידה במניית מיקרוסופט ועלייה במניית אמזון. לידיעה המלאה לחצו כאן.
אבי גבאי בריאיון: "מחברה שכיכבה ברשימות התלונות הפכנו לחברה שמככבת בשירות איכותי" :מנכ"ל סלקום מסכם שנה וחצי לאחר תקופה בה חברת הסלולר עלתה לכותרות. על אירוע הדו-קיום בשומר החומות: "הכוונה הייתה טובה אך טעינו בעיתוי", תוקף את אקספון: "התנהלות שערורייתית", והאם יחזור לפוליטיקה? | ריאיון עם מנכ"ל החודש של ice . לידיעה המלאה לחצו כאן.
הישראלית הבכירה בהייטק העולמי: מתנגדים לישראל - לא יעבדו אצלי: צפרא כץ, נשיאת ומנכ"לית אורקל, אמרה בביקור בארץ שהחברה שהיא עומדת בראשה מחויבת למדינת ישראל, ולכן מתוסכלת מכך שהחברה שלה נפסלה במכרז הענק של ממשלת ישראל וצה"ל. לידיעה המלאה לחצו כאן.
פאפא דיגיטל משיבה אש: אמוזה עקצה אותנו בשלושה מיליון שקלים: אחרי שחברת אמוזה שהקימו מישל טרוני ודניס צ'רקוב נחשפה כהונאת פירמידה שקרסה, "פאפא דיגיטל", אותה האשימו כמה פעמים בחובות של אמוזה, יוצאת למתקפה נגדם ומשיבה אש. לידיעה המלאה לחצו כאן.
פרטנר מגייסת את סטטיק ביותר מחמישה מיליון שקל: החברה הודיעה על מהירות גלישה חדשה ומהירה במיוחד בתשתית הסיבים שלה, והדגישה שאצלה בניגוד למתחרה מסוימת, ההתקנה חינם. הערב היא תעלה קמפיין פרסום בכיכובו של סטטיק, שיתן תשובה לקמפיין של בזק עם עומר אדם וגידי גוב. לידיעה המלאה לחצו כאן.
כך הגיבה אשתו של הזוכה היחיד בלוטו ב-64 מיליון שקל: אחד הדברים האהובים עליי הוא לגשת מדי פעם לדוכן ולומר למי שבודק את הכרטיס: "ערב טוב! הגעתי לממש את הטופס הזוכה". הזכיין לרוב עונה לי: "אם תשלח, אולי תזכה" הפעם גם צדקתי" - מספר זוכה הלוטו, ואשתו? דווקא אז סיננה אותו. לידיעה המלאה לחצו כאן.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה