מינויים

מגדל משלימה את סבב המינויים בחטיבת הלקוחות וערוצי הפצה

בנוסף למינויים החדשים במרחבי מרכז, צפון וירושלים, בשבועות הקרובים יבוצעו בחטיבה מינוי וקידום של 3 ראשי צוותים בפרט וכן מינוי וקידום של ראש צוות מכירות ביטוח כללי - כולם קידומים פנימיים
מערכת ice | 
ירון שמאי (צילום סיון פרג', Magma Images)
מגדל ביטוח ופיננסים מודיעה על השלמת תהליך לרענון שכבת הניהול בחטיבת לקוחות וערוצי הפצה, באמצעות מינויים פנימיים. זאת, כחלק מתפיסת פיתוח הקריירה של קבוצת מגדל. כל המינויים ייכנסו לתוקף ביום שלישי הקרוב.
מרחב מרכז
בהמשך לעדכון קודם עבור מינויו של אלדד גולדשמיט למנהל הביטוח הכללי במרחב מרכז, יבוצעו הקידומים הבאים: תחום הביטוח הכללי במרחב ינוהל בשתי יחידות מתמחות: יוניט פרט (רכב דירה וכיו"ב) ויוניט עסקי (ענפים עסקיים, הנדסי וקבלנים). את יוניט הפרט תנהל יעל כוכבי; את היוניט העסקי תנהל יפעת אביתר-קז. מטרות השינוי הינן התמחות מקצועית, תפיסת שירות מהירה ואף שירות יוזם וכן חיזוק הקשר, האישי והעסקי בין החתמים – המפקחים ולקוחותינו הסוכנים.
 
מרחב ירושלים
אורלי אוחנה, שמכהנת כיום כמנהלת מקצועית פרט במרחב מרכז, תחליף את אלדד גולדשמיט ותקודם לתפקיד מנהלת מחלקת ביטוח כללי במרחב ירושלים, בכפיפות ישירה למנהל המרחב. את מקומה של אוחנה תתפוס רחלי בינה כץ, שמכהנת כיום כמפקחת ארצית ביטוח כללי.
מרחב צפון
הדר נחמיאס יעקוביאן, שמכהנת בתפקיד ראש צוות עסקים במרחב מרכז, תקודם ותחליף את זיוה סרלקר בתפקיד מנהלת מחלקת ביטוח כללי במרחב צפון. זיוה תעבור לתפקיד מנהלת מקצועית של המרחב.
בנוסף, בשבועות הקרובים, יבוצעו בחטיבה מינוי וקידום של 3 ראשי צוותים בפרט, כולם קידום פנימי מתוך המרחבים של חתמות לתפקיד ניהולי, וכן מינוי וקידום של ראש צוות מכירות ביטוח כללי שהינו קידום פנימי של מפקחת ביטוח כללי מתוך המרחב.
ירון שמאי, משנה למנכ"ל ומנהל חטיבת הלקוחות וערוצי ההפצה, מסר: "אני מברך את המנהלות והמנהלים על התפקידים החדשים והמשמעותיים בחטיבה ושמח  על כך שכלל המינויים הם קידומים פנימיים של מנהלים מקצועיים ומנוסים, וזאת מתוך מדיניות החברה הרואה בקידומים פנימיים יעד ניהולי משמעותי. קידומים אלה באים על רקע רצון החברה למקד ולשפר את השירות בתחום האלמנטר לסוכני וללקוחות החברה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה