תקשורת ומדיה

צפו באודישן קורע הלב של הפרמדיקית שנרצחה ב-7 באוקטובר וחלמה לשיר

תיעוד מצמרר במלאות שנה לטבח ה-7 באוקטובר: עמית מן, הפרמדיקית הצעירה שנרצחה בבארי לאחר שש שעות התבצרות במרפאת הקיבוץ וטיפול בפצועים, בצילומי אודישן לריאליטי השירה שכולם מכירים
מערכת ice | 
עמית מן ז"ל באודישן לריאליטי השירה (צילום מתוך חשבון ה-X של רן בוקר ranboker@)
​עמית מן (22), הפרמדיקית של בארי, נלחמה כידוע עד הרגע האחרון להציל חיים ולשרוד בעצמה. זעקותיה קורעות הלב בבקשה שירי המחבלים ייפסק ושיגיע כוח מחלץ למרפאה בקיבוץ,  נותרו כזכור ללא מענה.
במלאות שנה לטבח ה-7 באוקטובר, רן בוקר, כתב התרבות של YNET מפרסם תיעוד נדיר של מן מתוך אודישנים שעברה לריאליטי השירה "רואים את הקול", וכותב:  "שורף את הלב: לפני שנרצחה ב-7.10, הפרמדיקית עמית מן נבחנה לתוכנית ריאליטי 'רואים את הקול' כי חלמה להיות זמרת. זה האודישן שלה. חמש דקות וחצי ששורפות את הלב, כמה מתיקות וטוהר היו בה. לזכרה של עמית מן ז"ל".
מן שרה באודישן את שירה של להקת היהודים "קח אותי", שעלה בהמשך גם במחווה מרגשת שקיימה הלהקה לזכרה של מן, במסגרתה שרה יחד איתה את השיר שכל כך אהבה. הריאליטי "לראות את הקול" שודר בקשת 12 בשנת 2023. התוכנית, שהגיש ארז טל, כללה את חברי הפאנל עידו רוזנבלום, אילנית לוי, שירי מימון ואבי נוסבאום.
 
 
בראיון ל-YNET סיפרה אחותה הגדולה של עמית, חביבה: "היא הייתה מאוד מוכשרת בשירה ובמשחק. כשהיא הייתה חוזרת ממקרים קשים, קובעת מוות - בין אם בתאונה קשה, או פיגוע, היא הייתה נכנסת לחדר, סוגרת את הדלת ושרה במשך שעות. זאת הייתה התרפיה שלה. בגיל 17 אף ניגשה לאודישנים לאחת מתוכניות ריאליטי השירה בטלוויזיה. היא עברה את המיונים והתקבלה לתוכנית. זה היה בדיוק בזמן קורס הפרמדיקים והיא הבינה שהיא בתקופה מאוד לחוצה והיא לא תוכל להשקיע בשני הדברים ובסוף היא קיבלה החלטה שהיא שייכת לקורס פרמדיקים והשירה והמשחק יחכו לאחר כך".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה