בארץ

שנה לטבח בעוטף: חברות ישראליות מתאחדות בקמפיין של זיכרון ותמיכה

מאות שלטי חוצות עם הכיתוב “365.10.23 – זוכרות וזוכרים” נתלו בנגב המערבי לציון שנה לאירועי ה-7 באוקטובר. הקמפיין, ביוזמת סוכנות לינק 19, מדגיש את הסולידריות והתמיכה בתושבי האזור ובנפגעים
מערכת ice | 
יום הזיכרון (צילום פלאש 90/ יוסי אלוני)
הלילה (6.10) נתלו ברחבי הנגב המערבי מאות שלטי חוצות עם הכיתוב “365.10.23 – זוכרות וזוכרים”, לציון שנה לאירועי ה-7 באוקטובר 2023, היום בו התרחש הטבח ההמוני בתושבי עוטף עזה והמבלים בפסטיבל נובה. הקמפיין, שנערך בסולידריות עם הנפגעים ובני משפחותיהם, הוא יוזמה של סוכנות הדיגיטל “לינק 19” משדרות, בשיתוף עם חברות מובילות במשק הישראלי.
עובדות סוכנות “לינק 19”, תושבות האזור שנפגעו באירועים, יצאו לדרך במטרה להנציח את חבריהן, השכנים ותושבי האזור שנפגעו, תוך העברת מסר של אחדות ותקווה. סיון פריינטה, אלמנתו של קובי פריינטה ז”ל, תושב שדרות שנרצח בטבח, שיתפה פעולה עם עובדות הסוכנות באמצעות החברה המשפחתית שניהל בעלה. סיון סיפרה כי עבדו בעבר רבות עם קובי, ועכשיו בשנה לפטירתו, הרגישו שהשלטים הם מחווה אישית עבורו ועבור כל הנפגעים.

צילום: אוריאל שועאי
ענת יונדוב אלמסי, מנהלת לקוחות בלינק 19, שיתפה: “הקמפיין נולד מתוך תחושת מחויבות עמוקה לתושבי הנגב המערבי, שאנחנו חלק מהם. רצינו שהשלטים יהיו סמל לחוסן ותקווה, עבור הנפגעים וגם עבור כל המבקרים שיגיעו לאזכרות”.
הירתמותן של חברות רבות לקמפיין מדגישה את תחושת הסולידריות הרחבה והחיבוק התומך שחברות רבות מעניקות לתושבי הנגב המערבי, גם שנה לאחר הטבח. השלטים המוצבים ברחבי הנגב מעבירים מסר חד וברור – אתם לא לבד.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה