טלוויזיה

שנה לטבח שבעה באוקטובר: זיכרון הנספים בלוח שידורים מיוחד

ערוצי RGE מציינים שנה לטבח שבעה באוקטובר בשידורים מיוחדים, סיפורים מרגשים ופרויקטים המוקדשים לזכר הנופלים, עם דגש על חוויות המשפחות והשפעת האירועים על הקהילה הישראלית
מערכת ice | 
שנה לטבח שבעה באוקטובר (צילום shutterstock, פלאש 90/ אורן בן חקון, חיים גולדברג, עבד רחים כתיב)
בשבוע הבא תציין מדינת ישראל שנה לטבח שקרה בשבעה באוקטובר, וכדי לציין את האירוע הטראגי, ערוצי קבוצת RGE מתכוננים להקדיש את לוח השידורים שלהם לזכרם של החיילים והאזרחים שנפלו באירוע. מדובר במהלך מרשים שנועד להוקיר את זכר הנופלים ולהביא את סיפוריהם לצופים בישראל.
בערוץ הספורט יוקדש רצף שידורים מיוחד, שיכלול ראיונות עם משפחות שכולות, חברים של הנופלים, וסיפורים של חטופים שחזרו מהשבי. בין הסיפורים ישולב גם סיפורו של אופיר אנגל, שחזר מהשבי וקשר את חזרתו עם קבוצת הפועל ירושלים, וכן את סיפורו המרגש של אורן סמדג'ה, המתאר את נפילתו של בנו, עומר ז"ל. כמו כן, צפויים להופיע גם שלמה שרף ודמויות נוספות מהספורט, אשר ישתפו את הקהל בזיכרונותיהם ובחוויותיהם האישיות הקשורות לאירועים הקשים.
במקביל, ערוץ הכנסת יערוך יום שידורים מיוחד, הכולל שלוש רצועות שידור שיתחילו בשעה 14:00. המנחים יעקב אילון ומזל מועלם יתחילו את השידור עם דיונים וכתבות דוקו, ובשעה 16:00 טל שליו ויובל קרני ייכנסו לשיחות עם פוליטיקאים בכירים, בהם יאיר לפיד ויולי אדלשטיין, בשעה 18:00 יהיו רועי כ"ץ ואמיר אטינגר. בין הכתבות שיתקיימו במהלך היום יוקדש מקום לסיפורי משפחות החטופים, מה שעבר עליהם בשנה הזו ואילו אתגרים הם פגשו במהלך המאבק להחזרת יקיריהם.
כחלק מהציון, ערוץ הילדים וערוץ ניקלודיון ישדרו תכנים מיוחדים שיתמקדו בנושאים של כאב, געגוע והתמודדות עם אובדן. בין הסיפורים המתוכננים ניתן למצוא את "אח שלי הגדול", סיפור מרגש על אסף בן ה-13, שמתמודד עם אובדן אחיו במהלך שירותו הצבאי. בנוסף, תוקרן סדרה של מפגשים עם ילדים ששכלו את האחים והאחיות שלהם בשבעה באוקטובר, כדי להציג את הקשר המיוחד שהיה להם.
אחת מהיוזמות הייחודיות היא חידוש הקליפ המפורסם של ערוץ הילדים "תנו לגדול בשקט", בביצוע מחודש של שלומי שבת עם כוכבי הילדים. הקליפ המקורי הושק לאחר האינתיפאדה השנייה, ומטרתו להעניק מסר של תקווה וחוסן, ולהזכיר לצופים את הצורך להמשיך לחיות ולגדול למרות האתגרים.
באופן כללי, ההפקות המיוחדות בערוצים השונים נועדו להעניק לא רק כבוד לנופלים, אלא גם תמיכה ועידוד לכלל הקהילה, כדי להראות שהזיכרון והכאב הם חלק מהחיים שלנו, ושאפשר למצוא תקווה גם בעיצומו של צער.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה