מינויים

בכיר באינטל עובר לסטארט-אפ ישראלי: זה התפקיד החדש שלו

חברת הסטארט-אפ ניוריאליטי מודיעה היום על מינויו של אילן אביטל לתפקיד מנהל המחקר והפיתוח בחברה. אביטל כיהן במשך 29 שנה בשורה של תפקידים מרכזיים במערך המו"פ של חברת אינטל
מערכת ice | 
מינויים (צילום vecteezy)
חברת הסטארט-אפ ניוריאליטי מודיעה היום על מינויו של אילן אביטל לתפקיד מנהל המחקר והפיתוח בחברה. אביטל כיהן במשך 29 שנה בשורה של תפקידים מרכזיים במערך המו"פ של חברת אינטל. בחמש השנים האחרונות הוא התגורר בארה"ב ושימש כסגן נשיא הנדסה של חטיבת התקשורת למרכזי נתונים.
אביטל הוביל פרויקטים אסטרטגים בתחום האצת תקשורת נתונים עבור שוק הדאטה סנטר וספקיות הענן, עם אחריות על צוותים גלובליים של מאות מהנדסים בארה"ב, בישראל, באירופה ובהודו.
ניוריאליטי מפתחת יכולת ראשונה מסוגה שמעצימה את יכולות פתרונות ההסקה ומסייעת לשפר את הביצועים של יישומי למידה עמוקה. הארכיטקטורה של החברה מעבירה משימות עיבוד ממעבדי CPU כלליים למודל ה-AI של החברה: פתרוןserver-on-a chip  שמוזיל עלויות, מפחית צריכת האנרגיה ומשדרג את הביצועים.
אביטל הודה: "אני שמח להצטרף לניוריאליטי בשלב כה מרגש של הצמיחה שלה ולעבוד עם הצוות המוכשר של החברה. ניוריאליטי פורצת דרך חדשה בתעשיית ה-AI עם גישה הוליסטית וארכיטקטורה ייחודית להאצת יישומי בינה מלאכותית. מטרתי המרכזית היא להוביל את המעבר מטכנולוגיה חדשנית למוצר מסחרי בייצור המוני ולעמוד במחויבותנו להפוך את הטמעת AI לנגישה וקלה יותר עבור לקוחותינו ועבור שוק ה AI כולו".

אילן אביטל. צילום: יפעת יוגב
משה תנך, מייסד משותף ומנכ"ל ניוריאליטי, אמר: "אילן אביטל הוא מהמנהיגים הבולטים של תעשיית השבבים הישראלית שצבר ידע וניסיון שאין שניים להם בתהליכי מו"פ של מוצרים מורכבים וחדשניים מסוגם שהפכו לאבני דרך בתעשייה ואנו מתרגשים מאד על הצטרפותו להנהלת החברה. לאילן תפקיד מרכזי בהמשך הפיתוח של המוצרים שלנו, ביצוע התאמות ללקוחות ענק כפי שעשה באינטל, ובהרחבת הצוות הטכנולוגי שיתמודד עם משימות המו"פ. אין מתאים ממנו להוביל את המו"פ שלנו בשלב הצמיחה הבא של החברה ולהיות אחראי על המעבר לייצור המוני".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה