מינויים

חברת הטלקום רד במינוי יוקרתי: זה הסמנכ"ל החדש

רד, מובילת השוק בפתרונות גישה לטלקום, הודיעה על מינויו של משה שמעון (50) לתפקיד סמנכ״ל שיווק ומוצר. הוא יחליף בתפקיד את אילן טבת
מערכת ice | 
משה שמעון (צילום דוד גארב)
רד, מובילת השוק בפתרונות גישה לטלקום, הודיעה על מינויו של משה שמעון (50) לתפקיד סמנכ״ל שיווק ומוצר. הוא יחליף בתפקיד את אילן טבת. לשמעון יש 20 שנות ניסיון בתעשיית הטלקום והרשתות.
הוא הגיע לרד מחברת אמדוקס, שם ניהל את פתרונות ה-Open Network OSS וה-NFV orchestration. לפני אמדוקס שימש שמעון כסגן נשיא לניהול מוצרי ה- IP/MPLS וה-DWDM בחברת ECI Telecom ולפני כן עבד ב-Telco Systems. לשמעון תואר בהנדסת מחשבים ותקשורת מאוניברסיטת בן גוריון ותואר MBA מאוניברסיטת חיפה.  
״משה שמעון הוא תוספת חזקה לצוות הניהולי שלנו. כמי שהוביל בעבר תוכניות מוצר אסטרטגיות ארוכות טווח, הוא מביא עמו את הניסון שמבטיח כי רד תמשיך להוביל את השוק עם סל הפתרונות החדשני שלה״, אמר אודי קשקש, נשיא ומנכ״ל רד. ״החברה מתכוונת להמשיך בצמיחה חסרת התקדים שלה, ככל שהמעבר לתשתיות 5G ממשיך לגדול על רקע אתגרי המצב הכלכלי הגלובלי, הוסיף קשקש. 
רד מספקת פתרונות ומוצרים לספקיות שירותי תקשורת, תשתיות קריטיות ותעשיה חכמה. באמצעות טכנולוגיות חלוציות, רד מובילת שוק בפתרונות  חדשניים לגישה חכמה לרשתות, IoTתעשייתי ותמסורת לדור החמישי בסלולר (5G). עם מעל ל-40 שנות חדשנות, לחברה נוכחות עולמית משמעותית ביותר מ -150 מדינות והתקנות של מעל 17 מיליון מוצרים. רד היא חברה בקבוצת RAD המייצגת הכנסות שנתיות של 1.6 מיליארד דולר ומובילה עולמית בתחום פתרונות תקשורת.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה