מינויים

בזק בינלאומי מכריזה על מינויו של המנכ"ל החדש

הנהלת בזק בינלאומי הכריזה על מינויו של רון גלב לתפקיד מנכ"ל החברה, גלב ייכנס לתפקיד בינואר הקרוב לאחר ששימש בשורת תפקידים בכירים בבזק
מערכת ice | 
רון גלב (צילום רמי זרנגר)
הנהלת בזק בינלאומי הכריזה הבוקר (רביעי) על מינויו של רון גלב לתפקיד מנכ"ל החברה. גלב ייכנס רשמית לתפקיד בינואר הקרוב. קודם המינוי גלב שימש כסמנכ"ל החטיבה העסקית מאז שנת 2018, ובחצי השנה האחרונה שימש משנה למנכ"ל לפתרונות עסקיים והוביל את החברה בהצלחה בתקופה מאתגרת.
גיל שרון, יו"ר קבוצת בזק, "אני מברך את רון על כניסתו לאחד התפקיד המרתקים והמאתגרים בתחום התקשורת ומאחל לו הצלחה רבה. רון הוביל בשנים האחרונות מהלכים עסקיים שסייעו לצמיחת החברה. בזק בינ"ל נמצאת בתהליך שינוי משמעותי והפיכתה לחברה ICT מובילה בפתרונות לעסקים, זאת בהתאם לאסטרטגיה שהגדיר דירקטוריון בזק. אני בטוח שיכולותיו וניסיונו יתרמו רבות לביסוסה ולהצלחתה של החברה".
רון גלב: "אני מודה על האמון שניתן בי וגאה להצעיד את בזק בינלאומי אל האתגרים העומדים בפנינו. בזק בינלאומי היא בית עבורי ומאז הצטרפותי לחברה לפני למעלה מעשור הייתי שותף למהלכים פורצי דרך. לבזק בינלאומי  יש את ההון אנושי מהטובים בתעשיית ה IT והתקשורת  וביחד בשנים האחרונות בנינו מנועי צמיחה חדשים המותאמים לשוק ה-IT הישראלי. נמשיך לפתח ולקדם יחד מהלכים שיובילו את החברה להצלחה ולהמשך ההובלה בענף".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה