מינויים

חברת השקעות הנדל"ן במינוי מסקרן: זה יו"ר הדירקטוריון החדש

חברת RM GROUP להשקעות ויזמות נדל"ן הודיעה היום על מינויו של שוקי אברמוביץ ליו"ר דירקטוריון החברה, "מודה לחברה על האמון שניתן לי ושמח על ההזדמנות"
מערכת ice | 
שוקי אברמוביץ (צילום יחצ)
חברת RM GROUP להשקעות ויזמות נדל"ן הודיעה היום על מינויו של שוקי אברמוביץ ליו"ר דירקטוריון החברה. אברמוביץ בעל ותק של למעלה משלושה עשורים בשוק ההון. בעברו כיהן בתפקידים בכירים כגון: מנכ"ל כלל פיננסים ודירקטור בבורסה לני"ע . מכהן כיום ,בין השאר, כדירקטור ויו"ר ועדת השקעות של איי. די. איי חברה לביטוח (ביטוח ישיר), יו"ר AvaTrade הגלובלית וחברות נוספות. כמו כן, הינו שותף בעשור האחרון להשקעות נדל"ן בהיקפים מצטברים של מאות מליוני דולרים בארה"ב, גרמניה וישראל. אברמוביץ' בעל תואר ראשון בכלכלה וניהול מאוניברסיטת תל -אביב ותואר שני במנהל עסקים בהתמחות מימון ושיווק מאוניברסיטת תל אביב.
חברת RM GROUP היא חברה גלובלית להשקעות ויזמות נדל"ן בחו"ל. החברה הוקמה על ידי מתן פרטמן ורן הראל לפני כעשור ומתמקדת ביזמות נדל"ן באזורי ביקוש בארה"ב, לצד הקמת בתי מלון ביוון ובזנזיבר. משרדיה של החברה ממוקמים בישראל ובניו-יורק. הקבוצה כיום מנהלת השקעות בשווי של כחצי מיליארד דולר בנכסים ביעדים שונים ברחבי העולם. 
שוקי אברמוביץ, יו"ר דירקטוריון בחברת RM GROUP: "מודה לחברה על האמון שניתן לי ושמח על ההזדמנות. החברה מנוהלת בצורה מקצועית ואיכותית וביחד עם עובדיה שרתומים להצלחת השקעותיה, נציע למשקיעים שלנו מגוון אפשרויות השקעה אטרקטיביות המותאמות לסביבה העיסקית המאתגרת בה אנו נמצאים".
רן הראל ומתן פרטמן, בעלים ומנכ"לים משותפים RM GROUP: " אנו בטוחים כי הידע והניסיון ששוקי מביא איתו יסייעו רבות בהמשך מגמת הצמיחה של החברה בארה"ב, באמצעות ביצוע השקעות איכותיות והנגשתן לקהל המשקיעים הישראלי.
בהסתכלות לטווח הארוך, שוק הנדל"ן בארה"ב סובל ממחסור בבתים אחרי עשור של בניה מועטה, ואנחנו צופים שחוסר האיזון בין הביקוש הרב להיצע הדל יוסיף להעמיק ככל שהתקופה הנוכחית תימשך. חוסר איזון זה צפוי להביא להזדמנויות חריגות באזורי הביקוש ובסקטורים מסוימים, כשחלקן צפות כבר היום. החברה נערכת לשנים רבות נוספות של השקעה בנדל"ן בארה"ב ונרגשת ששוקי יוביל את פעילותה במהלך שנים אלו״.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה