נדל"ן ותשתיות

שיתוף פעולה בעולם הנדל''ן: RM GROUP תאחד כוחות עם INVO

במסגרת שיתוף הפעולה, אינבו תישאר אחראית על הפרויקטים הנוכחיים שלה, כאשר במסגרת העסקה, חברת RM תהיה אחראית לתת שירות מלא ומקיף למשקיעי חברת אינבו
ארנולד נטייב | 
מימין לשמאל - רן הראל מנכל משותף ומייסד - מתן פטרמן מנכל משותף ומייסד (צילום סיון פרג')
RM GROUP מודיעה היום (שני), על שיתוף פעולה אסטרטגי וארוך טווח עם חברת INVO הזדמנויות השקעה בע"מ. במסגרת שיתוף הפעולה, אינבו תישאר אחראית על הפרויקטים הנוכחיים שלה, תפקח ותנהל אותם. כאשר חברת RM תהיה אחראית לתת שירות מלא ומקיף למשקיעי אינבו, ותשמש כבית ההשקעות שלהם.
חברת RM הינה חברה גלובלית להשקעות ויזמות נדל”ן בארץ ובחו”ל וחברת אינבו עוסקת בגיוס משקיעים ובניהול השקעות נדל"ן בארה"ב, גרמניה, אנגליה וישראל.

 פרויקט מולטי פמילי בשכונת טרימונט בקליבלנד של חברת RM. צילום: יח''צ  
חברת RM מסרו כי מהלך איחוד הכוחות יעניק לחברה גב איתן להמשיך את דרכה ולייצר הזדמנויות השקעה ביעדים נוספים ולהעניק לבסיס לקוחותיה הצומח אפשרויות השקעה איכותיות, לצד יכולת מינוף הידע והתשתית של אינבו, בשוק השקעות הנדל"ן לטובת משקיעים קיימים של שתי החברות ומשקיעים פוטנציאליים חדשים בענף.
כתוצאה מההסכם משקיעיה של חברת אינבו ייהנו מכך שהם חלק מקבוצה גדולה יותר תחת המותג RM GROUP. החברות אמרו כי מדובר במהלך טבעי עבור שתי חברות אשר פועלות באותו ענף ומושתתות על ערכים דומים מבחינת אמינות, שקיפות וליווי אישי לכל משקיע.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה