רכילות עסקית

שבוע היזמות העולמי נפתח בטקס חגיגי בבורסה בתל אביב

שבוע היזמות העולמי נפתח השבוע בפעם השביעית ברציפות בישראל, בטקס חגיגי של פתיחת המסחר בבורסה ובנוכחותו של שגריר ארה"ב בארץ, תומאס ניידס
מערכת ice | 
טקס פתיחת המסחר (צילום בוריס בלמקין)
הבוקר (ראשון) הבורסה לניירות ערך בתל אביב פתחה את המסחר בטקס חגיגי שהשיק במקביל את שבוע היזמות העולמי בארץ - שנה שביעית ברציפות. שבוע הזימות שיתקיים השבוע בסימן "מענים טכנולוגיים לאתגרי עולם" הושק במעמד שגריר ארה"ב בישראל, תומאס ניידס.
במסגרת שבוע היזמות יתקיימו לאורך כל החודש מפגשים מיוחדים שיכללו פעילויות חוצות מגזרים, דות ותרבויות בכל רחבי הארץ. מדובר בפרויקט דגל של רשת היזמות העולמית, שהינה פלטפורמה שנתית של תכניות ויוזמות שמקורן בקהילות יזמים, מומחים ומשקיעים מכל העולם. מטרת התכנית היא לקדם רעיונות של בעלי עניין ביזמות ולהפוך אותם למיזמים שיוצרים מקומות עבודה חדשים. 
לצד שגריר ארה"ב בישראל נכחו בטקס גם אורחים רבים מחו"ל, דוגמת טומוהירו טאקיי, יזם ומשקיע מיפן, רים ג'אסים, יזמת תוך ארגונית וחוקרת יזמות מבחריין, ארמנדו ויטרי, יזם ומשקיע מתחום הבינה המלאכותית שפועל בעמק הסיליקון ונוספים.
שגריר ארצות הברית בישראל, תומאס ניידס, בירך: ״שגרירות ארצות הברית בישראל גאה לתמוך ברשת היזמות העולמית בישראל, שמספקת הזדמנויות מצוינות ליזמים וממציאים מישראל, ארה״ב, מרחבי המזרח התיכון ומכל העולם, להיפגש יחדיו ולשתף בידע ובניסיון שצברו. השיתופים הללו מחזקים יוזמות חברתיות ותרבותיות ומסייעים ליזמים עסקיים מהפריפריה, קבוצות מיעוט וסטודנטים לייצר ביחד קשרים יזמיים בין חברי קהילות מגוונות ושונות בישראל. ארצות הברית רואה חשיבות גדולה בתמיכה במעורבות של כלל הקהילות והמגזרים בישראל, בהם גם נשים וצעירים, כך שיוכלו לתרום לשגשוג הכלכלה הישראלית". 
יו"ר רשת היזמות העולמית בישראל, אלה מטלון, הוסיפה: "רשת היזמות הוקמה עבור אלו שחולמים.ות בגדול ולא יודעים.ות איך לפרוץ את המחסום בדרך למימוש הרעיון, והיא מזמינה גם את מי שלא העלו בדעתם את האפשרות שהם יכולים לקחת חלק בעולם היזמות. המציאות בשנת 2022 מציבה בפנינו אתגרים עצומים: משבר האקלים שהפך מחשש אמורפי למציאות עכשווית מדאיגה שגובה קורבנות בנפש, המשבר הכלכלי אשר אנחנו בעיצומו, משבר האנרגיה הפוקד אותנו, והשבר שחל באמון הציבור במוסדות הדמוקרטיה, שאנו עדים לו במדינות רבות. אתגרים אלה דורשים מאיתנו לפעול, להגן על העולם שלנו, על ההווה ועל העתיד שלנו. ובכל אחד מאיתנו טמון הגרעין, היכולת לחולל שינוי: לפעול ולעשות, להתגייס, ולגייס אחרות ואחרים, ליזום ולהוביל, על מנת לייצר תיקון. יזמות היא כוח מיטיב. הכוח לעשות. היא חוצה גבולות ותרבויות, מקדמת ובונה. אנחנו מאמינים בדור העתיד של היזמות והיזמים, אשר יעשה את העולם למקום טוב יותר לחיות בו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה