מינויים

דן גזיב מונה לתפקיד סמנכ"ל הכספים של אפסלון ברנדס

לאחר שמילא שורה של תפקידים בכירים, ביניהם כ-4 שנים כסמנכ"ל הכספים והפיתוח העסקי של מארס טכנולוגיות וכ-6 שנים, גזיב בעל ניסיון עתיר שנים בתחום האונליין, הפיתוח העסקי והשקעות הון סיכון מקבל תפקיד חדש
כפיר אדר | 
דן גזיב (צילום אתר החברה)
דירקטוריון חברת אפסלון ברנדס - העוסקת בהקמה, איתור, רכישה, תפעול והשבחה של חנויות וירטואליות הפועלות באתר אמזון.קום - אישר את מינויו של דן גזיב (42) לתפקיד סמנכ"ל הכספים של החברה.
לגזיב ניסיון עתיר שנים בתחום האונליין, הפיתוח העסקי והשקעות הון סיכון. קודם מינויו, מילא גזיב שורה של תפקידים בכירים, ביניהם כ- 4 שנים כסמנכ"ל הכספים והפיתוח העסקי של מארס טכנולוגיות וכ- 6 שנים כסמנכ"ל הכספים של זרוע הקלינטק של החברה לישראל.  
גזיב, רואה חשבון בהשכלתו, יוצא המחלקה הכלכלית של KPMG, הינו בעל תואר שני (MA) באסטרטגיה ומימון מאוניברסיטת תל אביב, ובוגר תואר ראשון (BA) בהצטיינות בכלכלה וחשבונאות מהאוניברסיטה העברית.
אפסלון עוסקת בהקמה, איתור ורכישת חנויות וירטואליות הפועלות באתר אמזון.קום, תפעולן והשבחתן באמצעות שימוש בידע וכלים טכנולוגיים שהחברה פיתחה. החברה פיתחה כלים בוססי אלגוריתמים זיהוי הזדמנויות בשוק המוצרים באמזון, המפיקים תובנות על מתחרים בכל מוצר, נישה ושוק, המאפשרים הגברת מכירות ורווחיות של חנויות.
המודל העסקי של החברה מבוסס על רכישה והשבחת חנויות וירטואליות על בסיס כריית מידע, מתן שירותי ייעוץ ופתרון רגולציה לסוחרים באמזון ומכירת כלי תוכנה לסוחרים באמזון.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה