מינויים

"שמחה להצטרף לחברה שהוכיחה עצמה כמובילה": מינוי מרענן בהייטק הישראלי

חברת ההייטק DoorLoop הישראלית, מכריזה על מינוי של בכירה חדשה בשורותיה. החברה מודיעה על הצטרפותה של ענת קידר בתפקיד סמנכ"לית משאבי אנוש. קידר: "אני שמחה להצטרף לדורלופ, החברה שהוכיחה את עצמה כמובילה בתחומה"
מערכת ice | 
הייטק-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
חברת ההיי-טק הישראלית דורלופ (DoorLoop)  מודיעה על מינויה של ענת קידר לתפקיד סמנכ"לית משאבי אנוש. קידר(39), בעלת ניסיון של למעלה מעשור בתפקידים בכירים בתחום משאבי האנוש ובעברה היא כיהנה בתפקידים זהים בחברות: Shopic, JLL Technologiesו-Skyline AI.
דורלופ הפועלת בתחום ה-Prop Tech, מפתחת פלטפורמה ייחודית ומתקדמת המיועדת למנהלי נכנסים, חברות ניהול, משקיעי נדל"ן ובעלי בתים והיא מציעה ניהול נכסי נדל"ן להשכרה החל משלב חתימת החוזה עם המשכירים, הפקדת דמי שכר הדירה ואף טיפול בתקלות בנכס. החברה, הוקמה על ידי ששת המייסדים: אורי תמוז (CEO), איתי גארדי (CTO), דין ברודצקי, דוד ביטון, אדם מייט ומאט קייב. לאורך השנה האחרונה, דורלופ זכתה רשמה הצלחה מרשימה למדי וזינוק במכירות.

ענת קידר, קרדיט: פרטי
ענת קידר, התייחסה להצטרפותה לשורות החברה ומסרה בתגובה: "אני שמחה להצטרף ל-DoorLoop, החברה שהוכיחה את עצמה כמובילה בתחום ה-Prop Tech  ושמחויבת לחדשנות ושיפור חווית הלקוחות. אני מאמינה שהמפתח להצלחה הוא ההתמקדות והפיתוח של הון האנושי בייחוד בתקופה שבו הענף מתמודד עם אתגרים חדשים ונדרש ליצירתיות ומצוינות".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה