כסף וצרכנות

מנכ"ל ויקטורי במהלך מרגש: מזון ושתייה בחינם בסניפים

אייל רביד כתב בפייסבוק שלו: "יום חג תרתיי משמע, מחר שולחנות כיבוד כמו המסורת שלנו בויקטורי, בקלוואה, מתוקים, ספינג׳ ועוד מיני מתוקים, עם ישראל עם הנצח" והוא הוסיף: "למי שלא הבין , זו תמונה ראשונה של נצחון ואני מאמין שבימים הקרובים אי״ה תיהיה לנו תמונת ניצחון עם  החטופים שיהיו בישראל"
מערכת ice | 
אייל רביד מנכל רשת ויקטורי (צילום פלאש 90/ מרים אלסטר, פייסבוק/ אייל רביד, shutterstock)
לאחר שויקטורי הודיעה כי היא יוצאת בקמפיין ייחודי בסימן הצדעה ללוחמים המשרתים במילואים, כאשר ויקטורי אף קיימה הקיץ מופע ענק של עומר אדם בהיכל מנורה בתל אביב, כעת בהמשך למסורת "החיסולים" ממשיך המנכ"ל אייל רביד לפנק את הלקוחות.
רביד כתב בפייסבוק שלו: "יום חג תרתיי משמע, מחר שולחנות כיבוד כמו המסורת שלנו בויקטורי, בקלוואה, מתוקים, ספינג׳ ועוד מיני מתוקים, עם ישראל עם הנצח" והוא הוסיף: "למי שלא הבין , זו תמונה ראשונה של נצחון ואני מאמין שבימים הקרובים אי״ה תיהיה לנו תמונת ניצחון עם  החטופים שיהיו בישראל".

למי שכבר הספיק לשכוח, רשת ויקטורי עלתה לאחרונה לכותרות לאחר שחגגה בסניפיה את חיסולו של איסמעיל הנייה, מנהיג חמאס, והעמידה שולחנות עם כיבוד לטובת לקוחות הרשת המופתעים. 
אגב, אם מזכירים את המופע המיוחד בחודש אוגוסט האחרון, לקוחות ויקטורי שרכשו ברשת בסכום של 250 שקלים היו זכאים לכרטיס אחד במחיר מוזל של 69 שקלים בלבד. לקוחות שרכשו ב-500 שקלים ייהנו מזכאות לרכישת שני כרטיסים למופע, גם כן במחיר של 69 שקלים, וכן הלאה - בכפולות של 250 שקלים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה