ויראלי

יעל בר זוהר חוגגת יום מאושר: "לא חשבתי שאבכה משמחה"

על רקע תמונה שלה בוכה בים, בר זוהר העלתה סטורי בו כתבה: "מעולם לא חשבתי כשאשמע על מוות של מישהו, אבכה משמחה. שאהנה לראות תמונות של גופה שוב ושוב ושוב. מתחושה של לפחות מי שרצח לי כבר לא נושם"
מערכת ice |  1
יעל בר זוהר (צילום מתוך אינסטגרם)
אחרי השנה הקשה שעברה עליו ועל משפחתם של מגיש האח הגדול והישרדות ברשת 13, גיא זוארץ, ואשתו יעל בר זוהר הדוגמנית ומגישת קשת 12, הגיע החיסול המיוחל של מנהיג החמאס יחיא סינוואר, שהגה את ה-7.10 בו נרצח אחיינם עילי ברעם. כעת, משתפת בר זוהר בתחושות שלו בעקבות המהלך של צה"ל
על רקע תמונה שלה בוכה בים, בר זוהר העלתה סטורי בו כתבה: "מעולם לא חשבתי כשאשמע על מוות של מישהו, אבכה משמחה. שאהנה לראות תמונות של גופה שוב ושוב ושוב. מתחושה של לפחות מי שרצח לי כבר לא נושם".

היא המשיכה: "תחושה של צדק ותקווה, שהטוב בסוף יגבר על החושך, שאולי אפשרי לעשות מהלך שישנה את המציאות שלנו. אמן אמן אמן שהמוות של הזבל הזה יהווה נקודת ציון למהפך של המדינה שלנו חייבת וזקוקה לו בכל ההיבטים".
כזכור, בר זוהר העלתה סטורי מתוך הסוכה בבית שלה וכתבה: "סוכות, עוד "חג" הגיע, אבל איך אפשר באמת לחגוג כשהלב של כולנו מכווץ מדאגה. המשפחה שלנו חטפה השנה את הכאב והאובדן הקשים מכל. אבל לגיא היה חשוב לעשות סוכה גדולה ושמחה כדי להכניס שמחה ואור הביתה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    למה?
    Amir 10/2024/18
    הגב לתגובה זו
    1 0
    עוד פעם כתבה לכאורה על כלום ושום דבר לא מעניינת.למה צריך לעשות כתבה על כל שחורדינית?
    סגור