טלוויזיה

יעל בר זוהר מתלוננת על חציית גבולות: "עיתונאית שאלה אם אני בתולה"

יעל בר זוהר חושפת במבט לאחור את המחיר אותו נאלצה לשלם בתור כוכבת צעירה בשנות ה-90. בקטע מהסדרה "מחוברים", שמשודרת בהוט, השחקנית נזכרת בכנות בימים בהם הייתה הנערה הכי מפורסמת במדינה ונאלצה להתמודד גם עם דימוי של סמל מין

מערכת ice | 
יעל בר זוהר (צילום אינסטגרם/ יעל בר זוהר)
"היו שנים מאוד טובות של מחזות זמר ופסטיבלים וסדרות. באמת, עבדתי בטירוף, אבל... אי אפשר היה להתחיל בגיל כל כך צעיר, בווליום כזה גבוה, בלי להיפגע", כך פתחה יעל בר זוהר את הזיכרון המר-מתוק שלה מעולם הפרסום אליו נכנסה בגיל צעיר.
השחקנית, שאיבדה בשנה החולפת את אביה, שיתפה גם את יחסו לחשיפה שלה בגיל כ"כ פגיע ואת הדברים שלא הבין בדיעבד: "אבא ניסה לשמור במקסימום, אבל יש דברים שהוא גם לא הבין. היינו תמימים כאלה, לא הבנו שמשהו לא בסדר, הוא לא הבין".
עוד סיפרה השחקנית והמגישה שנאלצה להתמודד אז עם עולם המבוגרים, כיצד לא ידעה לעצור עיתונאית שבאה לראיין אותה בביתה וחדרה בבוטות לפרטיות שלה: "אני זוכרת את הכתבה ב'מעריב' שמיכה קירשנר צילם את התמונה כשהייתי על סוס. בכלל לא הבנו שיש אולי קונוטציה, שזה יעשה כזה בלגן. אני זוכרת עיתונאית באה לבית של ההורים, גם אבא היה בבית והלכנו למטבח והכנו לשתות שוקו, והכול היה ממש בסדר. אחרי כמה שעות היא התקשרה בערב, 'הכל מצוין, רק שתי שאלות: את בתולה?'".
 

בר זוהר ההמומה המשיכה: "אני זוכרת שבאינטואיציה הרגשתי שמשהו לא בסדר, הבנתי שהיא שואלת אותי משהו שא קשור אליי ולא קשור לחיים שלי ולא קשור לגיל שלי ולא מקובל. לא ידעתי שמותר לי להגיד לה: 'סליחה, למה את שואלת אותי שאלה כזאת? את חוצפנית' או 'לא עושים דברים כאלה, מה זה רלוונטי?'. ואני זוכרת שאמרתי לה 'כן, למה?'. ואז הייתה כותרת שקשורה גם לזה וזה דברים שאח"כ נשארים, שנים של תחושה כזו שצריך להיזהר ואסור לסמוך ושמנסים לראות אותי באור מסוים".
מגיבות רבות מבין 404 אלף העוקבים של הכוכבת באינסטגרם, שיתפו בתגובה למונולוג החושפני כיצד העריצו בפשטות את בר זוהר בלי לקשר אותה לדימוי הסקסי ואיך דברים דומים לא היו עוברים בתקופתינו. "תמיד היית ונשארת אישה מדהימה. מעולם לא חשבתי עלייך משהו לא ראוי. השראה", כתבה אחת העוקבות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה