טלוויזיה

גיא זוארץ חושף את האמת על יעל בר זוהר: "הייתי בשוק"

גיא זוארץ, שמשתתף בעונה של "מחוברים", סיפר בפרק על הדרך בה הכיר את יעל בר זוהר, וחשף את הרגעים אחרי שהחליף את אמיר פיי גוטמן ושיחק לצדה של אשתו הנוכחית במחזמר מרי לו, ומה עשה כי לגרום לה לבטוח בו: "לפי דעתי היא הייתה בשוק. רציתי שיהיה לה אמון בי"
מערכת ice |  1
גיא זוארץ ויעל בר זוהר (צילום אינסטגרם/ יעל בר זוהר)
גיא זוארץ, מנחה "האח הגדול" ובעלה של הדוגמנית והמנחה יעל בר זוהר, משתתף בעונה הנוכחית של "מחוברים" בהוט. בפרק החדש שעולה היום (שלישי), זוארץ סיפר איך הכיר את יעל בר זוהר ואיך כולם היו מאוהבים בה, והדרך בה הכיר אותה, כשהחליף את אמיר פיי גוטמן במחזמר מרי לו, שם סיפור האהבה הגדול החל.
בהצצה לפרק שנחשפה ב"וואלה!", זוארץ מספר למצלמה: "אני אספר לכם את סיפור ההיכרות עם יעלי. איזה קטע. הכרתי אותה לפני 20 שנה והיא הייתה מושלמת. האישה הכי יפה, הכי מוצלחת. הורסת, קמפיינים, הכל. איפה לא ראית אותה, איפה היא לא הייתה? יום אחד אני מקבל הצעה להחליף את אמיר פיי גוטמן בתפקיד הראשי במחזר מרי לו לצדה".
זוארץ המשיך: "ואז הגעתי לחזרה הראשונה עם יעל בר זוהר. הייתה סצנה בסוף שהולכים, אני נמצא בקצה אחד של הבימה והיא בקצה השני. אני לא רואה אותה אבבל היא רואה אותי. ואז היא אומרת לי כזה מרחוק "גבריאל". ואני פתאום מסתובב ואומר "כן". ואז הלכנו אחד אל עבר השנייה, מוזיקה גדולה, היא באה לקראתו, הם מתקרבים, ומה שהיה קורה במקור זה שהיא ואמיר היו מתנשקים כאילו אין מחר. ראיתי את זה והייתי בשוק".
עוד סיפר כי "אני הייתי צריך להביא סטייל. הרי כולם רצו את יעל בר זוהר, כולם היו מאוהבים ביעל בר זוהר. אבל מה, שסחבק יבוא ויעריץ כמו כולם? אמרי לה "שמעי, יעלי, אנחנו לא באמת צריכים להתנשק. אם ברגע הזה רק נביא את השפתיים ויהיה בלאק, אז יחשבו שאנחנו באמת מתנשקים". לפי דעתי היא הייתה בשוק. רציתי שיהיה לה אמון בי. שהיא תרגיש שאני באמת בא ומכבד אותה כאדם, כשחקנית. וככה באמת התחלנו להכיר תוך כדי ההצגה".
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    בע'ה
    חלו 10/2024/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גיא ויעל נא להירגע!! בן פורת יוסף אתם מקסימים.גמר חתימה טובה.
    סגור