תקשורת ומדיה

גיא זוארץ נשבר בכאב: "זה סיוט אחד גדול, גיהנום של ממש"

רגע לפני עליית העונה החדשה של "מחוברים" לאוויר בהוט, גיא זוארץ, שמשתתף יחד עם אשתו יעל בר זוהר בתכנית, חזר לרגעים הקשים בהם גילה שאחיינו עילי ברעם ז"ל נרצח בטבח בנובה, וזעם על הממשלה: "לא אומרים לנו את האמת. אני מרגיש כאילו הם ויתרו על החטופים. ברור שאני כועס עליהם"
מערכת ice |  1
גיא זוארץ (צילום מסך רשת 13)
התוכנית "מחוברים" בהוט עולה היום (חמישי) לשידור עם העונה החדשה, בה מככבים בני הזוג גיא זוארץ ויעל בר זוהר, שחוו טרגדיה גדולה אחרי שאחיינו של זוארץ, עילי ברעם ז"ל, נרצח בטבח במסיבת הנובה.
בראיון שערך זוארץ ל"וואלה", רקע לפני עליית העונה החדשה לאוויר, הוא דיבר על מספר נושאים, בהם חשף את רגעי האימה כשהודיעו להם על הרצח של אחיינו, ובנוסף הוא דיבר על המצב הפוליטי בישראל ומה הוא חושב על ההנהגה שלנו.
זוארץ סיפר שהם קיבלו את ההודעה בזמן שהיו בחופשה באיי סיישל. "פתאום הרגשנו שכל הנוף הפסטורלי הזה נעלם. שהשמיים מתכסים בשחור ואנחנו נמצאים בתוך גיהנום", סיפר זוארץ.
מנחה הטלוויזיה האהוב סיפר שיעל אשתו היא זו שהודיעה לו על הטרגדיה הקשה בחייו: "יעלי כתבה לי 'מאמי, הוא איננו. עילי מת. בבקשה אל תתפרק ליד הילדים. תחזיק מעמד'". יש את החיים לפני הרגע הזה ואת החיים אחרי הרגע הזה. זה היה סיוט אחד גדול. גיהנום של ממש".
בהמשך, דיבר זוארץ על ההנהגה בישראל ויצא נגדה כשטען: "אני מרגיש שהממשלה והקבינט לא אומרים לנו את האמת. אני מרגיש כאילו הם ויתרו על החטופים. ברור שאני כועס עליהם".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מה יותר מעניין?
    מיקי 09/2024/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גיא היקר (ויעל גם). אם אתם רוצים שנקרא ונתעניין במה שחשוב (למשל קרבנות העוטף), מאד כדאי שתורידו את מינון הפרסומים שלכם. רובם לא מעניינים וגורמים לי לגלול מיד עד התגובות ולכתוב - לא מעניין. מרב אי עניין במה שעובר עליכם דילגתי גם על הכתבה הזו שמן הראוי היה שתשתפו ושאקרא.
    סגור