עסקי ספורט

ברק אברמוב במחווה מרגשת אחרי חיסול סינוואר: זו התרומה שהעניק

איש העסקים ברק אברמוב, הבעלים של קבוצת בית"ר ירושלים ורשת ג'פניקה, החליט לתרום  כ-500 כרטיסים לשני משחקי הבית הקרובים נגד מכבי חיפה ומכבי תל אביב (250 לכל משחק) לכוחות הביטחון ומפונים אשר נמצאים מחוץ לביתם כבר כל כך הרבה זמן, "זאת בעקבות חיסולו של הטרוריסט השפל, יחיא סינוואר"
מערכת ice |  1
ברק אברמוב (צילום פלאש 90/ אורן בן חקון, shutterstock)
דובר צה״ל ודוברות השב"כ מאשרים כי בסיום של מצוד שנערך כשנה, שלשום (רביעי), חיסלו כוחות צה"ל מפיקוד הדרום את יחיא סינוואר, מנהיג ארגון הטרור חמאס בפעילות בדרום רצועת עזה. סינוואר תכנן והוציא לפועל את המתקפה הרצחנית בשבעה באוקטובר, וקידם את האידיאולוגיה הרצחנית שלו במהלך המלחמה ולפניה, והוא אחראי להירצחם וחטיפתם של ישראלים רבים.
אחרי מותו המשמח של סינוואר, התגובות ברשת לא איחרו לבוא, והיו גם כאלה שהחליטו לנצל זאת ולעשות מחוות מרגשות לכוחות צה"ל. אחד מהם הוא איש העסקים ברק אברמוב, הבעלים של קבוצת בית"ר ירושלים ורשת ג'פניקה.
ברק אברמוב הודיע כי יתרום כ-500 כרטיסים לשני משחקי הבית הקרובים נגד מכבי חיפה ומכבי תל אביב (250 לכל משחק) לכוחות הביטחון ומפונים אשר נמצאים מחוץ לביתם כבר כל כך הרבה זמן.
 
בפוסט שהעלתה קבוצת הכדורגל בית"ר ירושלים לחשבון האינסטגרם הרשמי של הקבוצה נכתב: "בעקבות חיסולו של הטרוריסט השפל, יחיא סינוואר, בעלי המועדון, ברק אברמוב, הודיע כי המועדון יתרום כ-500 כרטיסים לשני משחקי הבית הקרובים נגד מכבי חיפה ומכבי תל אביב (250 לכל משחק) לכוחות הביטחון ומפונים אשר נמצאים מחוץ לביתם כבר כל כך הרבה זמן. כמו כן, משחקי הבית הקרובים יוקדשו לכוחות הביטחון. פרטים על הטקסים יועברו בסמוך למשחקים".
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    סידר פרסום ששווה עשרות אלפי שקלים, ב-125,000ש"ח
    עולם של אינטרסים 10/2024/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מבלי להוציא מהכיס שקל אחד שחוק. טריק של עשירים איך להתעשר.
    סגור