תרבות ופנאי

השחקנית וכוכבת שנות ה-70 נפטרה בגיל 93: "נהנתה מכל רגע"

אתמול התבשרו בהוליווד כי מה שנחשבה לאחת הכוכבות הגדולות בשנות ה-70, והשתתפה במחזות ובתוכניות טלוויזיה, מיצי גיינור נפטרה בגיל 93, לאחר כמעט שמונה עשורים בהם היא מופיעה על הבמות
מערכת ice |  1
הופעה - אילוסטרציה (צילום shutterstock)
הכוכבת האמריקאית שהחלה את דרכה על הבמות כבר בגיל 11 כבלרינה, מיצי גיינור, הלכה לעולמה אתמול (חמישי) בגיל 93, ובשיבה טובה. צוות המנהלים של השחקנית האהובה ומי שנחשבה לאחת הכוכבות הגדולות בארצות הברית בשנות ה-70 ולאורך שמונה עשורים, הודיע על פטירתה ברשתות החברתיות.
גיינור נולדה בשיקאגו בשנת 1931, בשם פרנצ'סקה מרלן דה קזאני פון גרבר, והשתתפה בפרויקטים רבים על הבמות הגדולות ביותר בארה"ב באותה תקופה. בשנת 2010 זכתה גיינור בפרס האמי המוערך.
"בעצב גדול אנו נאלצים להודיע על פטירתה של חברתנו האהובה, מיצי גיינור. היא נפטרה בשלווה ומסיבות טבעיות בגיל 93", פתחו מנהליה של גיינור את ההודעה על פטירתה. 
 
"במשך שמונה עשורים היא בידרה את הקהל בטלוויזיה, בסרטים ועל הבמות. היא באמת נהנתה מכל רגע בחייה המקצועיים..." הוסיפו בציוץ שפרסמו מנהליה בחשבון הטוויטר שלה.
בשנות ה-70 השתתפה גיינור בספיישלים טלוויזיוניים רבים ועשור זה נחשב לשלב בו הקריירה שלה נסקה לגבהים חדשים, לאחר שבשנות ה-50 ביצעה תפקידים רבים בסרטי קולנוע, אך לא פרצה כמו בעידן הטלוויזיה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    השחקנית גיינור
    אביבה הן שמחון 10/2024/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ככלל, אנשים מתים, רק יהודים מתים מכונים נפטרים, כיוון שעם מותם הם פטורים מעול מצוות.
    סגור