תרבות ופנאי

"הרס את החדר במלון": הרגע האחרון בחייו של כוכב הלהקה נחשף

אחד מחברי להקת הפופ שנחשבת בעיני רבים לאחת הטובות בהיסטוריה, וואן דיירקשן, מת במפתיע לפני מספר ימים, לאחר שנמצא מת במלון בארגנטינה, שם גופתו נמצאה אחרי שנפל מהקומה השלישית. מאז מותו רבים ממעריציו מנסים להבין איך זה קרה, וחלק מהפרטים מתחילים להיחשף
מערכת ice | 
האזנה (צילום unsplash)
להקת וואן דיירקשן הפכה ללהיט עולמי לאחר שחוברה לה יחדיו בשלהי שנת 2010, בתוכנית The X Factor, על ידי מייסד התוכנית ושופט הריאליטי מהטובים והמצליחים בעולם, סיימון קאוול.
הלהקה שנחשבת לאחת הטובות בהיסטוריה הכתה גלים ברחבי העולם ואספה מיליונים רבים של מעריצים, פעלה בשנים 2010-2016 וידעה תהפוכות ודרמות רבות מאחורי הקלעים. 
אחד מחברי הלהקה האירית, ליאם פיין, עלה בעצמו לכותרות לא מעט פעמים ונרשמו סערות רבות סביבו. בריאיון שקיים הוא אף התנצל על חלק מהדברים שעשה ואמר מאחורי הקלעים, ושיבח את חברי הלהקה שעמדו לצידו בזמנים הקשים.
לפני יומיים עולם המוזיקה הוכה בתדהמה עם הגעת הבשורה הקשה על מציאת גופתו של פיין שהיה בן 31 במותו, על רצפת מלון בו שהה ונמצא בבואנוס איירס שבארגנטינה. זאת לאחר שככל הנראה נפל מהקומה השלישית במלון.
מאז הידיעה על מותו רבים ממעריציו ומעריצי הלהקה מנסים לברר כיצד צנח פיין אל מותו ומה קרה ברגעים האחרונים לפני שהטרגדיה התרחשה. כעת נחשפים מספר פרטים ששופכים אור על השעות האחרונות של חייו.
תחילה דווח כי אל המשטרה המקומית התקבלה שיחה מאחד ממנהלי המלון לאחר שהתקבלו תלונות על רעש והתנהגות פרועה במיוחד מצידו של פיין כאשר שהה בחדרו. "הוא הורס אות החדר במלון והוא ככל הנראה תחת השפעת סמים או אלכוהול", נאמר בשיחה למשטרה.
בנוסף, בפח הזבל בחדר נמצאו שקיות קרועות שככל הנראה הכילו בתוכן כמויות גדולות יחסית של סמים, אותם ככל הנראה צרך פיין לפני מותו, מה שאולי יכול להסביר את ההתנהגות הפרועה שלו.
בנוסף, דווח באתר הניו יורק פוסט כי החוקרים המקומיים אומרים כי פיין נפל והצורה בה גופתו נמצאה לא מצביעה על סימני התגוננות הנובעים מרפלקס אנושי, כפי שנראה בדרך כלל במקרים בהם אנשים נופלים מגובה רב. הדבר יכול להצביע על כך שאולי פיין צנח אל מותו, כאשר היה מחוסר הכרה לחלוטין.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה