בעולם

סערה בעולם המוזיקה: כוכב פופ מפורסם מואשם בהטרדה מתמשכת של ארוסתו

ליאם פיין עומד במרכז האשמות חמורות מצידה של ארוסתו לשעבר, מאיה הנרי, שטוענת להטרדה מתמשכת. היא משתפת על ניסיונותיו המתמשכים ליצור קשר, שנתיים לאחר סיום הקשר ביניהם
מערכת ice | 
אילוסטרציה (צילום shutterstock)
ליאם פיין, חבר לשעבר בלהקת וואן דיירקשן, מתמודד בימים אלו עם האשמות חמורות מצד ארוסתו לשעבר, הדוגמנית מאיה הנרי. בסרטון שפרסמה בטיקטוק, הנרי, בת 23, טוענת כי פיין מטריד אותה בצורה אובססיבית, למרות שנפרדו לפני שנתיים.
הנרי חשפה כי פיין יצר חשבונות iCloud חדשים כדי לשלוח לה הודעות, ואף פנה למשפחתה ולחברותיה בניסיון ליצור קשר. "האם זו התנהגות נורמלית?" שואלת הנרי, ומתארת את המצב כבעייתי, כאשר היא מקבלת הודעות ממספרי טלפון שונים, מה שהופך את המצב למורכב יותר.
 
@mayahenry Replying to @marie ♬ original sound - Maya Henry
הזוג, שהחל לצאת בשנת 2019 והתגייס במשותף, התארס לאחר שנה, אך נפרד במאי 2022. בזמן שהנרי שחררה את הכאב שלה בספר חדש, פיין טען כי התקופה המאתגרת של הקורונה רק חיזקה את הקשר ביניהם.
לאחר הפרידה, פיין דיבר בפודקאסט על תחושות האכזבה שלו מעצמו וחוסר היכולת שלו לנהל מערכות יחסים באופן תקין. הוא הודה כי לא היה הגרסה הטובה ביותר של עצמו במערכת היחסים עם הנרי. השניים מציגים תמונה מנוגדת של הקשר שלהם, מה שמוסיף למתח סביב ההאשמות הנוכחיות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה