קריירה ולימודים

מחפשים עבודה? זה הסטארט-אפ שמגייס ל-20 תפקידים חדשים

חברת DoorLoop, שמפתחת פלטפורמת SaaS לניהול נכסי נדל"ן להשכרה בשוק האמריקני, מודיעה על גיוס של כעשרים אנשי פיתוח ופרודקט. החברה הכפילה בשלושת החודשים האחרונים את מספר עובדיה במרכז הפיתוח בתל־אביב ובמטה החברה במיאמי, מ-50 עובדים ל-100 עובדים
מערכת ice | 
ראיון עבודה (צילום freepik)
חברת DoorLoop, שמפתחת פלטפורמת SaaS לניהול נכסי נדל"ן להשכרה בשוק האמריקני, מודיעה היום (שלישי) על גיוס של כעשרים אנשי פיתוח ופרודקט. הפתרון של החברה מספק חווית משתמש מוצלחת במיוחד גם לבעלי הנכסים וגם לשוכרים, בזכות הפלטפורמה והאפליקציה המתקדמות שפיתחה המאפשרות לנהל את כל התהליכים הנדרשים בתחום ניהול הנכסים באופן פשוט ויעיל, שחוסך זמן וכסף.
ל-DoorLoop, שהוקמה ב-2019 ע"י קבוצת אנשי טכנולוגיה ויזמות מובילים: אורי תמוז, מנכ"ל החברה, איתי גרדי, CTO, דיויד ביטון, מט קייב ואדם מייט, יש כיום אלפי לקוחות משלמים המנהלים מאות אלפי יחידות דיור בארה"ב. החברה, שנמצאת בתהליך צמיחה מואץ, הכפילה בשלושת החודשים האחרונים את מספר עובדיה במרכז הפיתוח בתל־אביב ובמטה החברה במיאמי, מ-50 עובדים ל-100 עובדים, ובימים אלה היא מגייסת למשרדיה החדשים במרכז הפיתוח בתל־אביב עוד 20 אנשי פיתוח ו-Product Managers, כולל מספר משרות בכירות, שיצטרפו ל-24 עובדי מרכז הפיתוח של החברה.
החברה מתכננת להיכנס בקרוב לשווקים נוספים, כניסה שמתאפשרת בעקבות הפרויקט האחרון שעליו עבד מרכז הפיתוח בישראלי – החלפת פלטפורמת התשלומים ומעבר לפלטפורמה המובילה של Stripe, שמאפשרת לבעלי נכסים ושוכרים לבצע תשלומים בכל מטבע ומכל מקום בעולם. לשם כך, היא מחפשת כעת לצרף לשורותיה את טובי המוחות בתחומי הפיתוח, התכנות וניהול המוצר, שכבר צברו ניסיון משמעותי ומוכח בחברות היי־טק שפועלות בשוק הבין-לאומי.
החברה שהחלה את דרכה כ-BootStrap (רק עם כספים של מייסדיה) גייסה עד היום כ-30 מיליון דולר, מהם גויסו ב-Round A 20 מיליון דולר מקרן הפרייבט אקוויטי Alpine בספטמבר 2022.

אורי תמוז. קרדיט: DoorLoop
לדברי מנכ"ל DoorLoop, אורי תמוז: "חברת DoorLoop משנה את הדרך בה מנהלים כיום נכסים להשכרה והמערכות שפיתחנו מקלות ומייעלות את חוויית המשתמש הכוללת הן של מנהלי הנכסים והן של השוכרים. החברה אשר צמחה במהירות, עומדת כיום לפני פריצה לשווקים נוספים וללקוחות גדולים יותר, נותנת כעת הזדמנות פז לטאלנטים בעלי ניסיון מוכח ומוצלח בפיתוח מערכות ניהול גדולות ועתירות דאטה ופיננסים, להצטרף בשלב מוקדם יחסית לצוות המנצח שלנו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה