נדל"ן ותשתיות

מהפכה בתחבורה הציבורית, האחים חג'ג' חוגגים וצניחה במחירי הדירות

המקטע הדרומי של רכבת ישראל בדרך לקצר את זמני הנסיעות משמעותית, האחים חג'ג' בפרויקט ענק, מאפיית ברמן האגדית בירושלים נסגרת, מחירי הדירות צנחו החודש ב-0.4%, נזקי המתקפה האיראנית על ישראל ועסקת הענק של ניר ויצמן. אלה ידיעות השבוע בנדל"ן ב-ice
מערכת ice | 
רכבת ישראל (צילום פלאש 90/ אבשלום ששוני, shutterstock)
המאפייה האהובה בישראל נסגרת: זה מה שיקום במקומה: עיריית ירושלים ממשיכה לקדם תוכניות להפיכת אזור התעשייה הוותיק בגבעת שאול לקריית תעסוקה מתקדמת, ואישרה פרויקט ענק, במסגרתו ייבנו שני מגדלי תעסוקה ומסחר במקום מתחם הענק של מאפיית ברמן. לידיעה המלאה לחצו כאן.
בשורה משמחת לשוכרי הדירות בישראל: בכמה צונחים המחירים? לאחר שבחודש אוגוסט האחרון נרשמה עלייה של 1.5% בהיצע הדירות הארצי בהשוואה ליולי, החודש שוב חלה ירידה של 14.2% בהיצע הדירות להשכרה בהשוואה לחודש שעבר, בהסתכלות על הערים השונות במחירי הדירות, תל אביב ממשיכה את מגמת ירידת המחירים לאחר ירידה של 0.9% באוגוסט האחרון, החודש חלה ירידה של 0.4%. לידיעה המלאה לחצו כאן.
מסעדות נהרסו ומאות דירות נפגעו: הנזק האדיר מהמתקפה האיראנית: נזקי המתקפה האיראנית נחשפים, והם גדולים בהרבה משחשבנו: על פי נתוני מס הרכוש של רשות המסים, הנזק עומד על בין 150 מיליון שקל ל-200 מיליון שקל. מאות דירות נפגעו, מסעדות וחנויות יוקרה נהרסו כליל, בסיסים שנפגעו קשות ובית ספר שלם שהוחרב כמעט כולו. לידיעה המלאה לחצו כאן.
מהפכה בתחבורה הציבורית בישראל: מתל אביב לבאר שבע ב-38 דקות: מתחברים לדרום: הוועדה לתשתיות לאומיות (ות"ל) העבירה לאישור הממשלה את המקטע הדרומי של רשת המסילות המהירות מאזור נתב"ג ועד באר שבע. לידיעה המלאה לחצו כאן.

בעלה של מיכל הקטנה מכר את הבית: זה הסכום המטורף שקיבל: נמכרה דירה השייכת לניר ויצמן באותו מגדל יוקרתי בתל אביב בו מתגוררת המשפחה בסכום העולה על 6 מיליון שקלים, צעד המעלה שאלות רבות לגבי עתיד היחסים ביניהם. לידיעה המלאה לחצו כאן.
האחים חג'ג' בפרויקט יוקרתי: יקימו שני מגדלי ענק בתל אביב: קבוצת חג'ג' עולה על הקרקע במסגרת מתחם EINSTEIN BLVD. אחרי שקיבלה מיד אחרי ראש השנה היתר להתחלת עבודות בשני פרויקטים ענקי הממדים שלה הממוקמים בקצה המערבי של רחוב איינשטיין בצפון תל-אביב, במסגרתם ייבנו שני מגדלים. לידיעה המלאה לחצו כאן.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה