דיגיטל וטק

DoorLoop בשיתוף פעולה מהפכני: הדרך החדשה לשלם שכ"ד

DoorLoop הכריזה על שיתוף פעולה עם חברת Stripe במסגרתה, החברות יספקו דרך קלה לשלם שכר דירה באופן בטוח ומהיר
מערכת ice | 
אורי תמוז (צילום יח"צ DoorLoop)
DoorLoop מכריזה על שותפות עם פלטפורמת התשתיות הפיננסיות וסליקת התשלומים הבינ"ל, Stripe. החברות יספקו לבעלי נכסים ולמנהלי נכסים המשתמשים בפלטפורמת DoorLoop, את הדרך לקבל באופן יעיל ובטוח יותר את תשלומי השוכר ולייעל את התפעול הפיננסי המקוון של הנכס.
מעתה, השוכרים יוכלו לבחור כיצד לשלם את דמי השכירות ותשלומים נוספים ממגוון רחב של אפשרויות תשלום, כולל באמצעות כרטיסי אשראי, Apple Pay, Google Pay,  או באמצעות כל שיטת תשלום אחרת, כגון העברה בנקאית ותשלום שכ"ד בצ'קים - ובכך ליהנות מגמישות רבה יותר.
"אחת התלונות העיקריות שאנחנו שומעים מבעלי וממנהלי נכסים היא על הזמן שהם מבזבזים בניהול משימות אדמיניסטרטיביות, וזה כולל גם רדיפה אחר תשלומי דמי השכירות ועמלת איחור בתשלום", אומר אורי תמוז, מייסד משותף ומנכ"ל DoorLoop. "השותפות עם Stripe היא Game Changer מבחינתנו - כעת משתמשי השירות שלנו יכולים לנצל את האינטגרציה שלנו עם Stripe כדי לגבות תשלומים בכל מטבע בעולם וגם לקבל באופן בטוח ומאובטח תשלומים גדולים יותר".
"הרבה מאוד מההצלחה של עסקים כיום תלויה בכך שיש להם את הכלים והתשתיות הנכונים שיכולים לתמוך בצמיחתם", אמר מנכ"ל Stripe, "לשותפות שלנו עם DoorLoop תהיה השפעה גדולה וחשובה על לקוחותיהם בתחום ניהול הנכסים – מעלייה ברמת האבטחה וניתוח סיכונים טוב יותר של חשבונות חדשים, ועד להפחתה משמעותית של החזרי תשלומים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה