מינויים

אינשורטק ישראל מתחדשת: זו הבכירה שהצטרפה לחברה

אינשורטק ישראל מכריזה כי ד"ר יעל בנבנישתי מצטרפת לצוות החברה. קובי בנדלק, מנכ"ל Insurtech Israel: "ד"ר בנבנישתי הינה חיזוק משמעותי לצוות שלנו ולאקוסיסטם. הצטרפותה של יעל לצוות של אינשורטק ישראל צפויה להביא לתנופה נוספת"

מערכת ice | 
מינויים-אילוסטרציה (צילום vecteezy)
אינשורטק ישראל, העוסקת בהשקעות בתחום האינשורטק, בפעילות Biz Dev נרחבת המסייעת לסטרטאפי האינשורטק הישראלים לצמוח בחו"ל, מכריזה על הצטרפותה של ד"ר יעל בנבנישתי לצוות החברה. 
לד"ר בנבנישתי ניסיון עשיר בעולם אריכות הימים וההשקעות, והיא כיהנה בעבר כמנכ"לית קרן ההשקעות הגדולה בישראל בתחום. ד"ר בנבנישתי נחשבת למומחית בעלת שם עולמי בתחום. מטעם חברת אינשורטק ישראל, המינוי החדש מהווה חיזוק משמעותי לצוות. ד"ר יעל בנבנישתי תוביל מהלכים משמעותיים בחברה לטובת הצלחת הסטרטאפים והשותפים העסקיים שלנו בעולם. 
בשנים האחרונות, אקוסיסטם האינשורטק הישראלי צומח בקצב מרשים, וביתר שאת מאז אוקטובר. ברבעון הראשון של 2024, הסטארט-אפים של החברה גייסו מעל 100 מיליון דולר. 
קובי בנדלק, מנכ"ל Insurtech Israel, בירך על מינויה של יעל והצטרפותה לחברה ואמר:  "ד"ר בנבנישתי הינה חיזוק משמעותי לצוות שלנו ולאקוסיסטם. הצטרפותה של יעל לצוות של אינשורטק ישראל צפויה להביא לתנופה נוספת לפעילות ולאקוסיסטם האינשורטק הישראלי, וכן להוסיף נדבכי פעילות חדשים לעולם הביטוח והאינשורטק, בעיקר בנושאי חדשנות לאריכות ימים, בריאות, קידום בריאות ו-Wellness, אשר עולם הביטוח הבינלאומי פועל בהם בעוצמה רבה בשנה האחרונה".
 



ד"ר יעל בנבנישתי הוסיפה: "אני שמחה להצטרף לפעילות המרשימה שצמחה כאן בישראל, שהביאה את האקוסיסטם האינשורטק הישראלי להיות מוביל עולמי בתעשייה. אני מצפה לעבוד עם הצוות ולהמשיך לקדם את התחום ולהביא לחדשנות בתחום הביטוח".


(צילום: יח"צ)

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה