בריאות

איך קורקינטים מצילים חיים? שיתוף הפעולה שיגרום לכם להיבדק

חברת Lime מנצלת את האפליקציה שלה כדי לעודד רוכבים לבצע בדיקות לאבחון מוקדם של סרטן השד, במסגרת שיתוף פעולה עם עמותת אחת מתשע, שמדגיש את חשיבות המודעות והאבחון המוקדם
מערכת ice | 
צילום פלאש 90/ מרים אלסטר
במהלך חודש המודעות לסרטן השד, חברת Lime ועמותת אחת מתשע חונכות זו השנה החמישית את שיתוף הפעולה החשוב להעלאת המודעות לאבחון מוקדם של סרטן השד. Lime, המובילה בתחום המיקרו-מוביליטי, ממנפת את האפליקציה שלה, שמשמשת אלפי רוכבים ורוכבות ברחבי גוש דן, כדי לעודד את המשתמשים לבצע בדיקות מצילות חיים.
שיתוף הפעולה בין Lime לאחת מתשע מתבטא לא רק בהגברת המודעות, אלא גם בפעולות ממשיות שמטרתן להניע את הציבור לפעולה. השנה, חברת Lime מתכוונת להשתמש באפליקציה שלה כדי לשלוח הודעות “פוש” לרוכבים, המפנות אותם לעמוד ייעודי באתר העמותה, שם יוכלו למצוא מידע חשוב על הבדיקות והאבחון המוקדם. בנוסף, על קסדות רוכבי Lime יוצמדו מדבקות תזכורת שיזכירו להם את חשיבות הבדיקות.

צילום מסך של הודעת הפוש באפליקציה של Lime (צילום: יח"צ)
באמצעות יוזמות כאלה, Lime ושיתוף הפעולה עם אחת מתשע מקווים לשפר את ההבנה והמודעות הציבורית לגבי החשיבות של אבחון מוקדם. הרעיון הוא להפוך את המודעות לפעולה ממשית, ולא רק לשיח, כדי להציל חיים ולהקטין את הסיכונים הבריאותיים הכרוכים בסרטן השד. שיתוף פעולה זה מהווה דוגמה מצוינת כיצד חברות יכולות להשתמש בפלטפורמות שלהן למטרות חברתיות חשובות.

מקסים מוזס, מנכ"ל Lime ישראל (צילום: ראובן חיון)
מקסים מוזס, מנכ"ל Lime ישראל, אמר: "אני נרגש להמשיך ולשתף פעולה עם עמותת אחת מתשע  ומרגיש מחויבות, לתעל את הפלטפורמה שלנו לקידום נושאים חיוניים, כמו אבחון מוקדם של סרטן השד שמקדמת עמותת אחת מתשע. לצד המיקוד בהעלאת המודעות בקרב הקהל הנשי, חשוב לנו להדגיש את התפקיד המכריע של כלל האוכלוסיה, ביניהם הקהל הגברי, במתן מעטפת לנשים המתמודדות עם המחלה. הפלטפורמה שלנו מאפשרת פנייה ישירה לרוכבים ורוכבות ומפנה לאתר העמותה במטרה לעודד יותר ויותר אנשים להיחשף למידע חשוב זה ולהקדים לתאם בדיקת אבחון".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה