כסף וצרכנות

המהלך המרגש של סלקום לעובדות שלו

חברת סלקום יצרה מערך עוטף ורחב לעובדות שלהם המתמודדות עם מחלת סרטן השד, ועם מערך מורחב הקורא לבדיקה מוקדמת לגילוי סרטן השד, שכן גילוי מוקדם מציל חיים
ענת סימן טוב |  1
סלקום (צילום shutterstock)
סלקום שמה את העובדות שלה בראש מעיינה וחברה  לעמותת 'אחת מתשע' וביחד יצרו אמנה ראשונה מסוגה שמיועדת לשים דגש על בריאותן של עובדות החברה. במסגרת האמנה, סלקום ואחת מתשע יפעלו להעלאת המודעות לחשיבות האבחון המוקדם בקרב אלפי עובדות ועובדי החברה ובמקרה הצורך יתמכו וילוו מתמודדות עם סרטן השד, מחלימות ובני משפחותיהן. במעמד החתימה על האמנה אמר דניאל ספיר, מנכ"ל סלקום כי "אנו גאים להיות החברה הראשונה בישראל שלוקחת את רווחת העובדות שלנו צעד אחד קדימה ולהשיק את שיתוף הפעולה עם עמותת אחת מתשע. אנו מקווים כי התהליך המשותף שמושק כאן, עם החתימה על האמנה, יסייע לקדם את בריאותן של עובדות סלקום, להגדיל את מעגל התמיכה למשפחות המתמודדות עם המחלה ולהעלאת המודעות לנושא בקרב חברות נוספות במשק"
סרטן השד היא מחלת הסרטן השכיחה ביותר בקרב נשים, בעולם ובישראל. אחד האתגרים המשמעותיים שיש לנשים התמודדות עם סרטן השד קשור לתעסוקתן, כאשר נשים רבות בארץ ובעולם מאבדות את עבודתן כתוצאה ממצבן הבריאותי. מחקרים שונים שפורסמו בשנים האחרונות באירופה מצביעים על פגיעה כלכלית משמעותית של עובדות שמתמודדות עם סרטן השד, כאשר למעלה מ40% מהן נאלצו לוותר על עבודתן וכ60% נפגעו כלכלית כתוצאה מהמחלה
'אחת מתשע' תספק ל'סלקום' כלים להעלאת מודעות לחשיבות הגילוי המוקדם, והחברה תקיים פעילויות הסברה לצורך העלאת מודעות לחשיבות האבחון המוקדם בעזרת שימוש בכלים אלה. גילוי מוקדם של סרטן שד מציל חיים. 92% מהנשים שמאובחנות שלב מוקדם מחלימות מהסרטן. לפעילות יזומה ומקיפה של סלקום בקרב אלפי עובדיה תגביר את המודעות החשובה כל כך לצורך הצלת החיים.
בנוסף, סלקום ואחת מתשע יציעו מערך תמיכה לעובדות החברה שחלו בסרטן השד,  הכולל ערך תמיכה נפשית וגם  מעטפת ליווי אישי, סיוע במיצוי זכויות על ידי עורכת דין, סבסוד של  טיפולים רגשיים והשתתפות בקבוצת תמיכה ייעודית למחלימות.  במידת הצורך, אחת מתשע אף תפתח מענים ייעודיים לעובדי ועובדות חברת סלקום בכל הקשור לסרטן השד, וכן שירותים ותמיכה לבנות זוג שאובחנו עם סרטן השד.
 טלי רוזין, מנכ"לית אחת מתשע מברכת אף היא על שיתוף הפעולה: "בהכירי את דניאל ספיר, מנכ"ל סלקום, שדואג לקדם פעילות ענפה, מרגשת ורגישה בקרב עובדיה – החל בנגישות והכללה ועד שמירה הדוקה על בריאות העובדות והעובדים, לא פלא שחברת סלקום היא החברה הראשונה במשק שחותמת איתנו על אמנה שמטרתה הצלת חיים"
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    על הכבוד!
    מיכל 07/2024/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל הכבוד לסלקום וגם לאחת מתשע. יוזמה נהדרת אך בוודאי לא חברה ראשונה ולא יוזמה ראשונה מסוגה- תו ורוד לבריאות האישה אשר מקדם רווחה ובריאות של נשים במקומות עבודה הושק כבר לפני שנתיים על ידי גמאני רצה ואומץ על ידי מעל 70 ארגונים במגוון תחומים. יישר כוח.
    סגור