טלוויזיה

סלקום TV במהלך ענק: אלו התכנים המעניינים שישודרו באוגוסט

סלקום TV מציגה את התכנים הבולטים לאוגוסט 2024. על רקע האולימפיאדה בפריז, חברת התקשורת מודיעה לכלל המנויים כי היא תדאג לשדר את כל המשחקים המעניינים שיתקיימו במסגרתה. בנוסף, חברת התקשורת חושפת את הסדרות החדשות שממתינות למנויי סלקום TV

מערכת ice | 
סדרת דרמה התייר (צילום סלקום TV)
סלקום TV מציגה את התכנים הבולטים לאוגוסט 2024. על רקע האולימפיאדה בפריז, מכריזה חברת התקשורת כי היא תדאג לשדר את כל המשחקים המעניינים שיתקיימו במסגרתה. 
לצד זאת, מודיעה חברת סלקום TV כי סרטי הדוקו החדשים שלה מחכים לכלל המנויים ב-VOD. סרטי הדוקו החדשים מחלוקים לשלוש קטגוריות שונות, החל מקטגוריית "דוקו אולימפי", הכוללת קטעים היסטוריים מהמשחקים האולימפיים לאורך השנים, קטגוריית "גיבורים אולימפיים", שבה מוצגים סרטים על הספורטאים המפורסמים ואף קטגוריית "ישראלים באולימפיאדה", בה מככבים הספורטאים שריגשו אותנו לאורך השנים והציבו את ישראל על המפה בענף הספורט. 
לכבוד החופש הגדול, סלקום TV תכריז על פתיחת ספריית הפסטיגלים, שכוללת את כל  ב-אירועי הפסטיגל האהובים, השחקנים המרתקים, והרגעים הבלתי נשכחים לאורך השנים. לצד זאת, חברת התקשורת המוכרת מכריזה על סדרות חדשות שנגישות לכלל המנויים. בין הסדרות שיהיו זמינות למנויי סלקום TV: "פוקר פייס, אליבת טיילור: הקלטות האבודות", "חברות – בריטניה", "ג'סי אוונס - האצן שניצח את היטלר", "התייר" ו-"עקרות בית אמיתיות: בוורלי הילס".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה