דיגיטל וטק

סלקום TV במהלך שובר שוק: התרעות פיקוד העורף עוברות מהפכה

לראשונה בסלקום TV: התרעות פיקוד העורף מותאמות אישית לכל לקוח בזמן אמת. השירות מבוסס על פתרון טכנולוגי ייחודי וחדשני, שפותח על-ידי צוות סלקום TV, ומאפשר תמיכה בקבלת התרעות בזמן אמת בכל שירותי האפליקציה
מערכת ice |  11
התרעות פיקוד העורף (צילום סלקום TV)
סלקום מודיעה לראשונה על שיתוף פעולה פורץ דרך עם פיקוד העורף - החל מהיום, סלקום TV תאפשר ללקוחותיה, באמצעות פתרון טכנולוגי ייחודי שפיתחה החברה, להגדיר באופן פרסונלי את התרעות פיקוד העורף על גבי מסך הטלוויזיה - ולקבלן בזמן אמת. זאת, לאחר שהחברה המתחרה פרטנר שיתפה פעולה בשנים האחרונות עם פיקוד העורף, וכעת נוצר הפיתוח החדש.
לקוחות סלקום TV יוכלו להגדיר עד 10 יישובים ולקבל אודותם התרעות ספציפיות מותאמות אישית - ובזמן אמת - על גבי כל מסכי הממשק: בערוצי הלייב, ב-VOD ובעמודי התפריט. התרעות פיקוד העורף יופיעו בכל תוכן שבו צופים ובכל רגע נתון על מסך סלקום TV.
 
שיתוף הפעולה פורץ הדרך של סלקום עם פיקוד העורף יאפשר ללקוחות להתאים את ההתרעות לפי יישובים רלוונטיים שהלקוח מעוניין שיופיעו לו, להמשיך לצפות בתכנים ולהישאר מעודכנים בזמן אמת. ההתרעות תגענה בזמן אמת. סלקום היא החברה הראשונה שמספקת שירות זה.
השירות מבוסס על פתרון טכנולוגי ייחודי וחדשני, שפותח על-ידי צוות סלקום TV, ומאפשר תמיכה בקבלת התרעות בזמן אמת בכל שירותי האפליקציה (ערוצי לייב, VOD , שודר השבוע 24/7), בכלל המכשירים מבוססי אנדרואיד, ומעניק גמישות מרבית ללקוחות סלקום TV להגדיר במדויק את האזורים הנדרשים להם למתן התראה. שירות זה הינו מוצר משלים למערך ההתרעה של פיקוד העורף, ומומלץ להיעזר בנוסף באמצעים הרשמיים של פיקוד העורף.
הפעלת שירות התרעות פיקוד העורף בסלקום TV מתבצעת דרך תפריט "הגדרות", ממנו ניתן לגשת למסך בחירת היישובים. את רשימת היישובים ניתן לערוך ולעדכן בכל עת, ובכלל זה גם כיבוי הפעלת ההתרעות.
תגובות לכתבה(11):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 10.
    טוב שנזכרו אחרי 9 חודשי מלחמה (ל"ת)
    דן 07/2024/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 9.
    מביך
    מישהי 07/2024/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כ"כ פתאטי התמונה הזו ומיותרת עם ההתראות על תל אביב. להכניס אנשים לפחד וחרדה בקבוע בלי שום סיבה
    סגור
  • 8.
    מה הטעם בניהול התראות אם אין תוכן
    גל 07/2024/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סלק(ל)ום
    סגור
  • 7.
    מיותר
    גיא 07/2024/04
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מעותר לדחוף את החרטה והקשקשת למי שלא קונה את הבולשיט שלכם. תסירו לגמרי ומי שיאצה לשמוע שקרים שישמע חדשות. זו בכלל חוצפה להידחף לשירות פרטי שמשלמים עליו.
    סגור
  • 6.
    עוזרים לתושבי המרכז לחיות בבועה (ל"ת)
    אמיר 07/2024/03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • טען עוד
  • 5.
    לא יעיל
    אינטר, נט 07/2024/03
    הגב לתגובה זו
    0 2
    ערוצי סטרימינג מונגשים באמצעות האינטרנט ולא שידור כמו אנטנה פשוטה. לאינטרנט הכי מהיר בארץ נכון להיום יש דיליי של לפחות 20 שניות מרגע האמיתי, לכן יש איזורים שההתראות יגיעו יחד עם הרקטות
    סגור
  • 4.
    ליצנים.
    לקוח 07/2024/03
    הגב לתגובה זו
    2 1
    קודם שההתרעה תהייה בזמן אמת. ולא חצי דקה אחרי
    סגור
  • אולי תדעכן כיום יש הבדל של שתי שניות בשדור ספורט מול יס (ל"ת)
    R 07/2024/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    חשוב מאוד בתקופה זו
    תודה 07/2024/03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    תודה לסלקום טיוי
    סגור
  • 2.
    על סלקום TV לצרף 8 ערוצי MTV
    גיא 07/2024/02
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הגיע זמן שחברת כבלים סלקום TV יוסיפו וירכשו ערוצי מוזיקה לועזית נוסטלגיות שהם 8 ערוצי MTV: MTV 80s, MTV 90s, MTV 00, MTV CLUB (DANCE), MTV HITS, MTV MUSIC, MTV HD, MTV סדרות לחבילת ערוצים הבסיסית של סלקום
    סגור
  • 1.
    כן עם לך להתחסן לקורונה
    סלקום טיוי 07/2024/02
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אוטו דבר פיקוח העורף סלקום טיוי בה זמן האחרון מגזימים בה רמות פותחים ערוץ לך להתחסן לקורונה אחשב זה פיקוד העורף מלחמה אל חטופים כול פעם סלקום טיוי ממצאים את עצמם מי חדש אוד מאד יפרסמו את נועה אנגרמני יעשו אל נועה אנגרמני פירסומת הסלקום טיוי אגזימו פירסומת בה כול מקום אל אינטרנט פייבר את מיזה מעניין ביחלל הפרסומת תנו מבצע ללא פרסומות לכול החיים אז הלקוחות ישארו עם אין מבצע לכול החיים וזה שלושה חודשים אף אחד לא יהיה מנוי רוצים מבצע לכול השנים לארבה שנים רוצים מבצע לכול החיים צריך להוריד את עליות המחירים צריך לשלם פחות צריך לאוזיל את החברות שה חולבים כסף מי אתנו מזה פה נשלם יקר כפליים הישראלי לא פרייר
    סגור