טלוויזיה

לקוחות סלקום TV? אלו התכנים החדשים שיחכו למנויים החל מהיום

לכבוד חודש הגאווה שיחול החודש, סלקום TV חוגגת עם צופייה ומשיקה את ספיישל חודש הגאווה עם מגוון סדרות וסרטים שמתארים את הקשיים ואת הניצחונות של הקהילה הגאה לאורך השנים
מערכת ice |  2
סלקום TV (צילום יחצ)
מצעד הגאווה השנתי ופסטיבל התרבות הגאה מתקיים מדי שנה בחודש יוני בערים שונות ברחבי העולם ובו מציינת הקהילה הלהט"בית את תמיכתה במאבק להכרה ולשוויון זכויות, ומכריזה על גאוותה בזהותה המינית השונה.
החל מאתמול (שבת) ובמהלך כל חודש יוני, סלקום TV מכריזה על "ספיישל חודש הגאווה" בערוצי הבית ובקטגוריה מיוחדת ב-VOD, עם מגוון סדרות וסרטים שמתארים את הקשיים ואת הניצחונות של הקהילה הגאה לאורך השנים.
בין הסדרות החדשות שיעלו החודש לשירות ושעוסקות בקהילה הגאה ובזהות מינית ניתן למנות את:
"על פיות וילדים אבודים"
5.6

מיני סדרה חדשה שעולה בימים אלה ב-BBC ותשודר בצמוד בסלקום TV. גבריאל ובן זוגו מאמצים ילד בן 7, אבל לפני שגבריאל יהפוך לאבא בעצמו הוא יצטרך לתקן את מערכת היחסים שלו עם אביו. שידור שבועי, פרק חדש בכל יום רביעי.
"שותפים למסע"
13.6

מיני סדרה. פוליטיקאי כריזמטי ופעיל פוליטי שמרן, מנהלים רומן ממושך שנמשך שלושה עשורים ומוביל מוושינגטון של שנות ה-50 עד לשנות ה-80 וההתפרצות של נגיף האיידס. שידור שבועי. פרק חדש כל יום חמישי.
"ארי ודנטה מגלים את סודות היקום"
13.6

שני צעירים ממוצא מקסיקני החיים בטקסס של שנות ה-80׳ חוקרים את משמעות ידידותם כשהם מתמודדים עם שאלות של זהות מינית ואתנית
בין התכנים הנוספים שיהיו זמינים לצפייה בשירות בחודש הגאווה:
סופרנובה, מלאכים באמריקה, אנחנו כאן, לוקינג, אירמה ופ, ג'נטלמן ג'ק, אור ירח, שערורייה אנגלית למדי, חיי עם ליברצ'ה, יוסי וג'אגר ועוד.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    ממש עושים טובה אין מה לראות
    סלקום טיוי 06/2024/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רק לקוחות חדשים יש לעם מה לראות משא לקוח ותיק אין מה לראות חבל אל הכסף ה hbo max חסום בישראל אין שום תחרות להוט הו יס אכול אוטו דבר
    סגור
  • 1.
    על סלקום TV להוסיף ולרכוש 8 ערוצי MTV
    דורון 06/2024/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הגיע זמן שחברת כבלים סלקום TV יוסיפו וירכשו ערוצי מוזיקה לועזית נוסטלגיות שהם 8 ערוצי MTV: MTV 80s, MTV 90s, MTV 00, MTV CLUB (DANCE), MTV HITS, MTV MUSIC, MTV HD, MTV סדרות לחבילת ערוצים הבסיסית של סלקום
    סגור