טלוויזיה

סלקום TV בבשורה אדירה למנויים: זה המהלך הענק של חברת התקשורת

לרגל חופשת הקיץ, סלקום TV מציגה את כל התכנים הבולטים לחודש יולי. מנויי חברת התקשורת יוכלו ליהנות משלל סדרות וסרטים מוכרים. בין הסדרות שיוצגו; "התייר", "עקרות בית אמיתיות: ניו יורק" ו"התעלומות הגדולות בהיסטוריה" 
מערכת ice | 
סלקום TV (צילום יחצ)
לרגל חופשת הקיץ, סלקום TV חושפת היום (שני) את כל התכנים החדשים והבולטים שיופיעו בחודש הבא. בין מגוון הסרטים והסדרות אשר מהם יוכלו ליהנות מנויי סלקום TV, ניתן להבחין בסדרת המתח "התייר" (The Tourist).
הסדרה, אשר תעלה לספריית הסדרות של סלקום TV בתחילת חודש יולי, עוסקת באדם המתאושש מתאונת דרכים ומתעורר בבית החולים באוסטרליה כשהוא לא זוכר מי הוא. אט אט, הוא מתחיל לחפש סימנים על זהותו.
גם הסדרה "עקרות בית אמיתיות: ניו יורק" צפויה לעלות בחודש יולי. סדרת הדוקו עוסקת בחמש נשים ממנהטן אשר חושפות את חייהן לעיני המצלמה ומציגות את הקשיים עמן הן מתמודדות.
מלבד זאת, בספריית הסדרות של סלקום TV, ניתן יהיה להבחין בסדרת דוקו תחקירים "התעלומות הגדולות בהיסטוריה". סדרת דוקו התחקירים, בהגשת השחקן לורנס פישבורן, חוזרת בפרקים מסקרנים במיוחד, השופכים אור על כמה מהתעלומות המפורסמות ביותר בהיסטוריה העתיקה והמודרנית כאחד.
בספריית הסרטים המתחדשת של סלקום TV, ממתין למנויים הסרט הדוקומנטרי "אלופים על גלגלים" מבית HBO. הסרט עוסק בשלושה צעירים משותקים שמכירים בבית חולים מחליטים להקים צוות שיתחרה בתחרויות גיימינג.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה