טלוויזיה

סלקום TV בבשורה ענקית ללקוחות: כך תצפו בחינם במשחקי היורו

סלקום TV מודיעה כי לרגל חגיגות העשור, מדי 10 לחודש היא תעניק מגוון הטבות מיוחדות לעשרות אלפי הלקוחות שלה. לכבוד טורניר היורו המתקרב בצעדי ענק, סלקום TV מכריזה כי לקוחות הספורט ייהנו מערוצי צ'רלטון TO GO ללא עלות
מערכת ice | 
סלקום TV (צילום סלקום TV)
חברת התקשורת סלקום TV הכריזה היום (שני) כי לרגל חגיגות העשור, בכל 10 לחודש, היא מעניקה לעשרות אלפי לקוחות מגוון הטבות. מדובר במהלך מיוחד עבור לקוחות חברת התקשורת, נוכח העובדה כי בכל חודש תעניק סלקום TV מבצע מיוחד והטבה מיוחדת לעשרות אלפי לקוחות על תוכן פרימיום משתנה. 
על רקע אירוע היורו אשר מתקרב בצעדי ענק ויתקיים בסוף השבוע הנוכחי, סלקום TV מציינת כי לקוחות הספורט ייהנו מערוצי צ'רלטון TO GO - ללא עלות. אותה הטבה מיוחדת, תינתן ללקוחות סלקום TV, אשר הצטרפו לקבוצת התקשורת בין התאריכים 10 ביוני ועד 10 ביולי. 

יח"צ
מדובר במגוון הטבות שונות, החל מערוצי ספורט פרימיום וסרטי סינמה TV, דרך ערוץ הקומדיות הקלאסיות וערוצי ויוה, ועד החבילה ההודית והחבילה הרוסית. עוד מודיעה קבוצת התקשורת, כי המבצעים וההטבות יחולו על תכנים בכל פלטפורמות השירות, על גבי מסך סלקום TV ובאפליקציית ה-TV במובייל.
דפנה אגסי, סמנכ"לית שיווק סלקום, בירכה על אותו מהלך מיוחד וציינה: "סלקום TV מביאה את הטלוויזיה האיכותית, המהירה והמשתלמת ביותר עבור לקוחותיה וההטבה החדשה שאנו משיקים במסגרת המהלך היא בשורה אדירה עבור חובבי הכדורגל. בכל חודש, כחלק מחגיגות העשור לטלוויזיה המובילה של סלקום, נביא הטבה מתחלפת ממגוון עולמות תוכן לטובת הצופים. יש למה לחכות".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה