TOP 5

יורו 2024 יוצא לדרך: אלו חמשת המאמנים בעלי השכר הגבוה ביותר

על רקע אליפות אירופה לשנת 2024 שתתקיים בסוף השבוע הבא, מתפרסמים משכורות העתק של מאמני היורו הבכירים. איזה מאמן מרוויח בחודש אחד יותר מהשכר השנתי של חמישה מאמנים ביורו? אלו חמשת מאמני היורו המשתכרים ביותר

מערכת ice | 
יורו 2024 (צילום מתוך אתר uefa)
לאחר שבחודש אפריל האחרון הצגנו את משכורות הענק של מאמני ליגת ה-NBA וציינו כי סטיב קר מקבוצת הכדורסל "גולדן סטייס ווריירס" נחשב למאמן המשתכר ביותר בליגה היוקרתית, נוכח העובדה כי שכרו מסתכם ב-17.5 מיליון דולר, כעת נחשפות משכורות העתק של מאמני יורו 2024. 
כל אוהד שרוף יודע כי אליפות אירופה לשנת 2024 תחל ביום שישי הבא במשחק שיתקיים בין גרמניה לסקוטלנד. על רקע האירוע הענק שצפוי להתקיים בסוף השבוע הבא, מתפרסמות משכורות הענק של המאמנים הבכירים. 
מי שניצב במקום הראשון והמכובד הוא גארת' סאות'גייט, מאמן נבחרת אנגליה אשר מרוויח 5.8 מיליון יורו לשנה. אין ספק שמאמני יורו רבים מקנאים בשכר של סאות'גייט, נוכח העובדה כי הוא מרוויח בחודש אחד יותר מהשכר השנתי של חמישה מאמנים בכירים. 
את המקום השני קוטף יוליאן נאגלסמן, מאמן נבחרת גרמניה עם סכום מכובד לא פחות - 4.8 מיליון יורו. אחריו, ממוקם רוברטו מרטינס, מאמן נבחרת פורטוגל אשר שכרו מסתכם ב-4 מיליון יורו.
דידייה דשאן, מאמן נבחרת צרפת זוכה אף הוא למשכורת מנקרת עיניים, נוכח העובדה כי שכרו עומד על 3.8 מיליון יורו. את המקום החמישי והאחרון, תופס מאמן נבחרת הולנד,  רונאלד קומאן, אשר משכורתו מסתכמת ב- 3 מיליון יורו. 
כזכור, בחודש אפריל האחרון נחשפו משכורות העתק של מאמני ליגת ה-NBA. לאחר שסטיב קר, מאמן קבוצת הכדורסל המפורסמת "גולדן סטייט ווריירס" חתם על הארכת החוזה שלו, הוא קטף הישג כלכלי מטורף בכך ששכרו הסתכם ב-35 מיליון דולר. בכך, זכה קר לתואר הנחשק כמאמן המשתכר ביותר בליגת ה-NBA.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה